Środek zimy



Zima w tym roku jest niezwykle łaskawa, nie tylko w Polsce, gdzie wiele osób jest zadowolonych z braku śniegu i mrozu. Na Cyprze również  jest zdecydowanie cieplej niż zazwyczaj, można powiedzieć, że mamy typowo wiosenne temperatury. Podczas niedawnego spaceru widziałam sporo osób uprawiających sporty wodne, a także zażywających kąpieli w morzu:)



A tu typowy dla obecnego sezonu obrazek – lokalsi poubierani w kurtki, a  turyści półnadzy:D




Cieszycie się, że nie ma srogiej zimy czy brakuje Wam śniegu?

24 komentarze:

  1. Podziwiam tych, którzy wskakują teraz do morza :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez! Ja na pewno poczekam do maja:)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. lokalsi tez u nas w kurtkach ikozakach, a turysci polnadzy :P
    zupelnie jak u ciebie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha to chyba specyfika takich turystycznych destynacji:) A Ty jak sie ubierasz? Bo ja sie przyznam, ze sie chyba zlokalsilam, bo popylam w kozaczkach:)

      Usuń
  3. Wow O.o
    U mnie jest śnieg, mało ale jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja się ciesze,ze tak cieplo tej zimy i czekam na wiosnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie jest jakieś -10 stopni, ale do tego taki wiatr, że odczuwalnie jakiś 10 stopni mniej i robią się mini-zaspy:(
    wiele bym dała żeby łagodna wersja zimy powróciła, bo w tej chwili czuję się jak na biegunie:(((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie przesylam duzo wirtualnego ciepla:)

      Usuń
    2. dzięki, każda forma wsparcia jest ważna:)

      Usuń
  6. Pamiętam luty w Meksyku. My z Polski gołe nogi i spodenki, miejscowi kozaki i puchowe kurtki :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Do mnie już ta sroga zima dotarła ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Od soboty mamy wredną zimę - ślizgawica, że nawet psom łapy się rozjeżdżają. Ale podobno my mieszkańcy północnej części Polski mamy najgorszą pogodę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja znam relacje z Krakowa, gdzie wiele osob nie moze sie doczekac prawdziwej zimy;)

      Usuń
  9. w atenach jest 15-18*C :) a u mnie snieg i -8 *C :P

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie zima taka się zrobiła, że ludzie prądu nie mają, drzewa się łamią, a na chodnikach i ulicach jest jedno wielkie lodowisko... a to wszystko przez jedną noc! Dzisiaj do pracy szłam 25 minut, gdzie normalnie zajmuje mi to ok.10 minut. Łydki tak bolą od ciągłego kontrolowania się jak postawi się stopy, że już na siłownię nie trzeba iść ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurcze, to uwazaj na siebie! Moze zamiast pieszo to lepiej poruszac sie na lyzwach?;)

      Usuń
  11. Teraz temparature w morzu jest zblizona do standardowej letniej temperatury naszego poczciwego Bałtyku w lecie, także kto ma chęć ten może popływac, ja czekam do lipca. Raz wlazłam w czerwcu i sie przeziębiłam (pęcherz), za duża jeszcze różnica temperatur pomiędzy wodą a powietrzem. Bardzo żałuję, że na Cyprze nie ma takiej zimy jak w Polsce, w sensie takim, że spadłby śnieg i temp utrzymywałaby się poniżej zera, ale jednocześnie każdy by miał CO w domu - marzenie ścietej głowy niestety :/ Jest dobrze jak jest, im zimniej tym gorzej, bo w domu trzeba grac sie przy piecykach, a tak teraz siedze sobie na blakonie popijam herbatke :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie rowniez brakuje sniegu i mrozu, zwlaszcza mozliwosci jazdy na desce.... W tym roku ani nie jest zbyt zimno ani nawet nie pada za wiele (obym nie wykrakala;)).
      Ja zazwyczaj zaczynam sezon na plazowanie i kapiele w morzu juz w maju, kiedy temperatura dochodzi do okolo 30 stopni, a woda w morzu tez jest juz zdecydowanie cieplejsza niz w Baltyku.

      Milego dnia!

      Usuń
  12. Zima do nas właśnie przyszła dziś w nocy! Nareszcie jest ładnie i jaśniej. Ostatnie dni ponure i depresyjne. Najbardziej jednak cieszę się że wreszcie będzie można pojechać na narty! Całuski MA>

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Lemessoss , Blogger