Czytam - Coś pożyczonego

Na wakacjach nie mamy zbytnio ochoty na bardzo ambitne lektury, dlatego też książka, którą dziś polecam należy do lekkich powieści, które czyta się z przyjemnością i nie trzeba dumać nad zawiłością formy i treści.


Coś pożyczonego - współczesna powieść Emily Griffyn, której akcja toczy się w środowisku trzydziestoletnich Nowojorczyków. Historia zaczyna się podczas 30 urodzin Reachel, która po zakrapianej imprezie idzie do łóżka z narzeczonym swojej najlepszej przyjaciółki... Kilka nieoczekiwanych zwrotów akcji, odrobina humoru i lato w NY w tle.


Na podstawie książki powstał również film z Kate Hudson i Ginnifer Goodwin w rolach głównych.


A Wy jaką lekturę polecacie na urlop?

8 komentarzy:

  1. Ja osobiście bardzo polecam Jodi Picoult :) Pisze bardzo przyjemnie i łatwo się czyta :) W swoich powieściach porusza wiele ciekawych wątków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nic tej autorki nie czytalam. Sprawdze i dzieki za polecenie :)

      Usuń
  2. Osobiście zaczytuję się kryminałami, ale "Coś pożyczonego" (i kontynuacja "Coś niebieskiego") pochłonęło mnie do tego stopnia, że łyknęłam dwie części w kilka dni. Czyta się świetnie i baaaardzo lekko:)
    Domiś ja Ci mogę polecić Cobena, ale to już pewnie łykałaś. Ostatnio też skupuję po kolei Ake Edwardson-a, coraz bardziej podobają mi się skandynawskie kryminały, mają jakiś mroczek w sobie:)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko dziekuje za odwiedziny i komentarz:) Dawno nie czytalam zadnego kryminalu, wiec najwyzsza pora odswiezyc ten gatunek.
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  3. Ja przeczytałam cała "sagę" Emily!! Lekkie, fajne, wciągające. W Empiku można je kupić za 9,99 :)
    Z cięższego gatunku polecam Trucicielkę - Eric Emmanuel Schmitt.
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  4. snieg sniegiem bylam tam raz i wystarczy :P wole zielona trawe i swieze czeresnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna książka, też czytałam :) Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajna ksiązka, idealna na urlop ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Lemessoss , Blogger