Czytam - Cmentarz w Pradze

Kocham czytać!
Jako, że przebywam na emigracji większosć książek kupuje online przez Merlin.pl. Jest to dla mnie wygodniejsze niż taszczenie knig w bagażu, zwłaszcza że zazwyczaj wybieram grube tomiska ;)

Ostatnio zamówiłam 3 książki, między innymi bestseller Umberto Eco.




Bohaterem powieści jest Simonini, antysemita, fałszujący na zlecenie dokumenty. Jego zleceniodawcami są zarówno osoby prywatne, jak i służby rządowe. Jednym z najważniejszych oszustw Simoniniego jest dokument poświęcony spotkaniu, jakie mieliby odbyć ze sobą Żydzi na starym praskim cmentarzu. Książka pokazuje początki antysemityzmu w Europie oraz wplata różne wydarzenia i postacie historyczne.


Szczerze mówiąc zawiodzłam się tą pozycją, po Eco spodziewałam się trochę więcej. Co prawda kompozycja jest ciekawa, swietny język i dużo sarkazmu,  ale niestety fabuła jest przynudnawa... Poza tym XIX wiek to nie jest mja ulubiona epoka historyczna.


Co czytacie?? Polećcie mi proszę jakie ciekawe publikacje! Uwielbiam książki historyczne, ale też współczesne powieci.

6 komentarzy:

  1. zastanawiałam się nad kupnem tej pozycji, jednak w ostatniej chwili zrezygnowałam i chyba dobrze zrobiłam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest to kompleatna strata czasu, ale lepiej kupic cos innego... Co ostatnio czytalas ciekawego?

      Usuń
  2. Polecam Zafona - Cień wiatru, Gra anioła, Książę mgły, Światła września - fantastyczne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wlasnie na Zafrona sie czaje, jeszcze nic nie czytalam a tylke dobrego slyszalam.

      Usuń
  3. czytalam, zwiodla mnie okladka, ktora jest cudowna- jednak ciezko przebrnelam przez ta ksiazke i niestety sie zawiodlam ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Lemessoss , Blogger