Peppermint

Kupiłam ostatnio kilka nowych lakierów do paznokci i koniecznie musiałam pokazać Wam mojego nowego faworyta.
 
 
 
Bardzo lubię lakiery Rimmel z serii Salon Pro – maja idealną konsystencję, niezwykle łatwo maluje się nimi paznokcie, a poza tym u mnie wyglądają ładnie i nie odpryskują przez 5-6 dni! Pokazywałam już jakis czas temu uroczy, jasnoróżowy New Romantic TUTAJ.
 
 
 
Natomiast ostatnio oszalałam na punkcie typowo wakacyjnego Peppermint. Wiem, że wszystko co miętowe jest już bardzo passe, ale ja dopiero teraz zakochałam się w tym pastelowym odcieniu. Kolor o numerku 500 to w gruncie rzeczy bardzo jasny odcień niebieskiego, z małą kapką zieleni. Pięknie prezentuje się do opalonych dłoni. Wydaje mi się, że ten lakier Rimmel to tańszy odpowiednik słynnego Essie Mint Candy Apple.
 

Cena na Cyprze to 4,95e, w Polsce na pewno jest tańszy.
 
Jakie są Wasze ulubione lakiery tego lata?


 

9 komentarzy:

  1. Mi mięta się już znudziła.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczęściara :) U mnie zwykle tylko 3 dni bez odpryskow. Ja także polubiłam kolor z ubieglego roku (chyba), czyli lawende.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nakladasz na lakier top coat? Wedlug mnie jakosc lakieru kolorowego ma znaczenie, ale dobry lakier nawierzchniowy robi spora roznice.

      Usuń
    2. Tak, stosowalam Essie. Mam cienkie paznokcie i to jest powód szybkich odpryskow.

      Usuń
  3. Seria tych lakierów jest chyba najlepszą jaką Rimmel wypuścił na rynek :) Prezentowany kolor przez Ciebie o wiele bardziej podoba mi się niż Essie Mint Candy Apple, mam wrażenie że jest pomiędzy nimi pewna różnica z przewagą dla Rimmela.
    U mnie na stopach ponownie zagościł Rimmelowy Sun Downer a na dłoniach męczę serię Rita Ora i klnę jak szewc...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytalam juz sporo opinii o tej serii Rity Ory - pomimo ladnych odnieni, lakiery sa fatalne...

      Usuń
  4. Okropne są te lakiery, znaczy kolor ładny, ale poza tym fatalny jakościowo. Ja mam taki sam kolor, ale Bell Air Flow i jest bardzo okej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Posiadam 3 lakiery z tej serii i jak dla mnie sa idealne:)

      Usuń

Copyright © 2014 Lemessoss , Blogger