New Romantic

Tytuł posta to jednocześnie nazwa mojego najnowszego lakieru do paznokci, który Wam dzisiaj pokażę. Jest to emalia firmy Rimmel z serii Salon Pro sygnowany przez Kate Moss, numerek 227. New Romantic kupiłam w Polsce, na promocji w drogerii Natura, kosztował poniżej 20 zł. Potrzebowałam jasnego różowego koloru, który stanowiłby fajną bazę pod różnego rodzaju brokaty i zdobienia. Poza tym taki pastelowy kolor jest wręcz idealny na codzień. Sam lakier jest bezproblemowy, świetnie sie nakłada, dwie warstwy ładnie kryją, czego chcieć więcej?!



Na zdjęciach czterodniowe mani, więc nie jest idealne. Brokatowe akcenty wykonane przy pomocy mini lakieru z Gosh 036 Abundance, którego drobinki mienia sie na srebrno - różowawo. 


Przy okazji pokaże Wam pełen, wypróbowany zestaw, dzięki któremu moje paznokcie wytrzymują bez odprysków przez 5-6 dni:



Jak Wam się podoba?
Czego używacie by Wasz manicure był długotrwały?


8 komentarzy:

  1. Zawsze boję się tego typu odcieni, bo kiepsko kryją, ale skoro w przypadku tego wystarczą dwie to chyba się skuszę. Taki jasny róż chodzi za mną od dawna, ale każdy, który mam niestety potrzebuje 3, czasami nawet 4 warstw, więc automatycznie odechciewa mi się ich używać.

    U mnie większość lakierów solo wytrzymuje kilka dni, a z topem nawet ponad tydzień. Aktualnie używam utwardzacza Eveline i byłby bardzo dobry, gdyby nie bąbelkowanie :/ Jak zużyję to chyba sięgnę po SH.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokladnie, tez mam takie doswiadczenie z jasnymi lakierami,. Posiadam m.in jeden jasniutki roz z Essie I jest przeokropny, nawet 3 wartwy nie kryja ..

      Zazdrosze, ze wiekszosc lakierow trzyma Ci sie ponad tydzien. U mnie niestety nawet z ta sama baza i top coatem niektore lakiery wytrzymuja tylko 3 dni:/

      Usuń
  2. W takiej kombinacji paznokcie wyglądają świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna kombinacja, a ten utwardzacz jest super! MA.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Lemessoss , Blogger