Kupowanie prezentów online

Post o świątecznych prezentach, ale nie tych które ja dostałam, a tych które sprawiłam mojej rodzince w Polsce.  Niestety nie udało mi się polecieć na Boże Narodzenie do domu, ale zdecydowanie chciałam sprawić najbliższym choć małe niespodzianki. Na szczęście żyjemy w czasach internetu i sklepów on line, które znacznie ułatwiają sprawę w podobnych sytuacjach. Wiem, że zakupy przez internet wiążą się z pewnym ryzykiem, dlatego też chętnie polecę dwie strony, na których na pewno można polegać.



Pierwszy sklep internetowy, który znam już od bardzo dawna i dosyć często robię w nim zakupy, zwłaszcza książkowe to merlin.pl. Na pewno jest on znany większości z was, jednak nie zaszkodzi jeżeli zapewie o jego sprawnym funkcjonowaniu i serwisie na najwyższym poziomie. Złożyłam zamówienie na 3 książki, które miały zostać dostarczone na adres mojego domu rodzinnego. Zakupy robiłam 17 grudnia, czyli tuż przed świętami, ponieważ chciałam by przesyłka doszła możliwie jak najbliżej Wigilii. Jestem gapa i nie dokonczyłam płatności za to zamówienie i dopiero 20 grudnia w pełni zapłaciłam za książki. Na stronie widniała już wtedy informacjia, że wszystkie zamówienia zostaną zrealizowane po świętach... Strasznie się zdenerwowałam, bo to nie tak miało być!  Szybko skleciłam maila do obsługi klienta wyjaśniającego sytuację i poprosiłam o wysłanie moich zakupów jak najszybciej. Co prawda na odpowiedź czekałam kilkanaście godzin, ale była jak najbardziej pozytywna. Merlin pracował cały przedświąteczny weekend, i wysłali moją przesyłkę w niedzielę. Także ku mojej radości doszła na czas! Jestem im wdzięczna za profesjonalizm i ogarnięcie, bo wierzę że byli zawaleni robotą.

Druga stonka, którą polecam to alboom.pl, na której możecie tworzyć kalendarze z własnymi zdjęciami, fotoksiążki, plakaty i inne... Ja zamówiłam 3 kalendarze naścienne z naszymi i Yogiego fotkami. Można przebierać w rozmiarach, formatach i wzorach, zdecydować się na jedno lub kilka zdjęć, napisać dedykację, jak również zaznaczyć ważne dla was daty, np. urodziny, imieniny itd. Moim zdaniem to fajny, spersonalizowany prezent, dodatkowo kalendarze były wykonane bardzo dobrze jakościowo. A dlaczego jestem szczególnie zadowolona? Ponieważ po zarejstrowaniu się na stronie alboom dostałam email z kodem zniżkowym, dzięki czemu moje zamówienie wyszło 50% taniej:)

Myślę, że warto polecać solidne sklepy internetowa, dlatego dajcie znać, gdzie Wy robiłyście świąteczne zakupy i czy jesteście usatysfakcjonowane!

7 komentarzy:

  1. Alboom nie znam, ale -50% kusi :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Też w ten sposób sprawiłam prezent swemu chrześniakowi. Oszczędziłam sobie pakowania i wysyłania, sklep to za mnie zrobił ;) Na razie nie mam ulubionych, kupuję gdziekolwiek, jeszcze się nie zawiodłam. Chociaż jest taki do którego wracam, jest to sklep Marmon. Jeśli chcesz to zajrzyj, mają duży wybór tanich kominów, szalików i apaszek a także półfabrykaty do biżuterii :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi niestety merlin.pl dość mocno podniósł ciśnienie. 6.12 była darmowa dostawa w tym sklepie, postanowiłam więc zamówić tam prezenty dla rodziców. Czekałam, czekałam i nic. Jak się potem okazało, jedna z pozycji nie była dostępna w sklepie i trzeba było czekać 21 dni na dostarczenie przez co moja paczka przyszłaby dopiero po Nowym Roku. Wkurzyłam się, bo gdy klikałam na tę pozycję, nie było ŻADNEJ adnotacji, że trzeba będzie tyle czekać. Na szczęście jak wzięłam sprawy w swoje ręce, to sprawa dość szybko się rozwiązała i prezenty dotarły, ale prawie by ich nie było na Wigilię, bo kurier był u mnie w domu 23.12.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, ze mialas taka nieprzyjemna sytuacje... Z tego co wiem, to przy danym produkcie zawsze jest napisane w jakim czasie moga go wyslac. Byc moze dzien darmowej dostawy wykonczyl ich asortyment? Nie mnie tlumaczyc, ale najwazniejsze ze prezenty dotarly na czas!

      Usuń
  4. Ja ciągle mam przeboje z kurierami, bo najczęściej chcą dostarczać zamówienia, gdy nikogo nie ma w domu :-)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Lemessoss , Blogger