Idealny nudziak


Szukacie neutralnego lakieru do paznokci, który sprawdzi się w każdej sytuacji? Mam dla Was idealną propozycję – Soul Session nr. 237 Rimmel Salon Pro .



 

Jest to tzw. lakier biurowy, czyli nie rzucający się w oczy , naturalny, cielisty kolor. Odcień, który sprawia, że dłonie wyglądają na zadbane, delikatnie wydłuża palce,  przy czym pasuje do każdego stroju. Wpada bardziej w beżowe niż w różowe tony. Gdybym musiała używać tylko jednego lakieru do końca życia, to zdecydowanie byłby właśnie ten!

 

Dodatkowa zaleta tego , jaki i innych lakierów Rimmel z serii Salon Pro  jest długa trwałość bez odprysków, u mnie 5-6 dni. Poza tym szeroki pędzelek ułatwiający malowanie i przyzwoite krycie.

Na zdjęciach mani, które noszę bardzo często na codzień - cieliste paznokcie i delikatnie mieniący się akcent na palcu serdecznym.

 

Macie swoje ulubione nudziaki?

4 komentarze:

  1. bardzo ładny, szczególnie z tym złotkiem mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo przyjemnie wygląda, uwielbiam takie kolory. Paznokcie wydają się zadbane :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Używam i polecam :) i zgadzam się z zaletami :), mnie urzekł kolor 397 Beige babe :) mój ulubiony :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Lemessoss , Blogger