OJO nowe okulary przeciwsłoneczne

Bez okularów przeciwsłonecznych nie potrafię funkcjonować. Nie dosć, że mam bardzo wrażliwe oczy, to na dodatek mieszkam w kraju, gdzie słońce swieci ponad 300 dni w roku. I swieci bardzo mocno!
Nie zliczę ile par okularów przewinęło się przez moje ręce (oczy), ale przyznam szczerzę, że większosć nie była najlepszej jakosci jeżeli chodzi o szkła i ochronę przed promieniowaniem UV. Poza tym okulary z sieciówek bardzo szybko się niszczyły, szkła łatwo ulegały zarysowniu a ramki łamały się nawet przy upadku na miękką powierzchnię...  Najgorsze jednak spotkało mnie kilka miesięcy temu – mój sokoli wzrok przestał byc taki sokoli. Pewnie duża w tym zasługa pracy przy komputerze, ale nędzne ciemne okulary również przyczyniły się do do pogorszenia mojej wizji.
 
Postanowiłam zainwestować w lepszej jakosci okulary. Na początku byłam gotowa kupić cos designerskiego. Marzyły mi się RayBanowskie awiatorki, ale niestety nie wyglądam w tym modelu korzystnie:(
Zupełnie przypadkiem natrafiłam na markę OJO, która to jest firmą cypryjską. OJO istnieje od kilku lat, ma swoje sklepy w Limassol, Nikozji, Larnace, Agia Napie oraz w greckim Pireusie.  Oferuje dziesiątki modeli okularów przeciwsłonecznych, które mają najwyższej jakosci filtry UV. Można wybierac w modelach z lub bez polaryzacji. A mnie  do zaglądnięcia do ich sklepu skusiła promocja – 2 za 1:)
 

Wybrałam klasyczny,czarny model wykonany z plastiku oraz brązowy,elegancki model z ciekawa ramką. Za 60 euro stałam się szczęsliwa posiadaczką dwóch par na prawdę chroniących moje oczy okularów, które pasuja mi na każdą okazję. Mniej istotnymi, ale przyjemnymi dodatkami są bardzo porządne futerały i sciereczki dołączone do okularów. Poza tym każda para była starannie zapakowana w pudełeczko, z dołaczonym mini  informatorem. Szczegóły, które jednak sprawiają, że okulary OJO prezentują się bardziej ekskluzywnie.


 

Ja już nigdy nie sięgne po tanie i badziewne okulary, bo WIDZĘ różnicę.

A jakie jest wasze spojrzenie na okularową kwestię?:)

4 komentarze:

  1. ja mam swoje okulary i jakoś zdecydowanie za rzadko je nosze

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne okulary, to prawda, że warto zainwestować w lepsze okulary z UV które na prawdę będzie nas chronić przed promieniami :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Lemessoss , Blogger