Kosmetyczni faworyci lata

 
 
Na Cyprze  lato nadal w pełni:) Postanowilam w kilku słowach podsumować moje ulubione kosmetyki, które idealnie spisują się w tym gorącym sezonie.
 
 
 



1.      Bourjois CC Cream – bardzo fajny produkt, który zastąpil mi zwykly podklad. Po przygodzie z BB Garniera, bylam trochę sceptycznie nastawiona do takich wynalazków, ale okazało się, że niepotrzebnie. Jak dla mnie to po prostu krem tonujacy, który jest lekki, ale jednoczesnie nieźle kryje i sprawia, że cera wygląda ładniej. Wygodne opakowanie i delikatny zapach również na plus. Jedynie kolor dobrałam trochę za ciemny, ale po jego użyciu twarz ma przynajmniej podobny odcień do reszty mojego opalonego ciała. Firma Bourjois robi wg mnie najlepsze drogeryjne kosmetyki do makijażu twarzy.
 
2.      Balsam Nivea  - wielka butla, która starczyła mi na 2 miesiące codziennego smarowania. Wybrałam lekką wersję balsamu, jestem z niej w pełni zadowolona, ponieważ szybciutko się wchłaniała, a nawilżenie było wystarczające. Podoba mi się nowy design opakowań Nivea, pompka też na plus!  Zapach typowy dla kosmetyków tej firmy nie utrzymaywał się na ciele zbyt długo.
 
3.      Olejek Vatika – ponieważ dużo czasu spędzam na słońcu oraz w morzu,  staram się zabezpieczać moje długie, jasne końcówki i produkt Vatiki idealnie sprawdzał się do tego celu. Nakładałam  go na włosy każdorazowo przed wyjsciem na plażę, zaplatałam warkocza, albo robiłam koczek, dzięki czemu moje włosy są w dużo lepszej kondycji niż zeszłego lata. Olejek jest bardzo wydajny i całkiem przyjemnie pachnie.
 
4.      Krem do stóp Fuss Wohl  - chyba najtańszy i najlepszy kosmetyk do pielęgnacji stóp. Oczywiscie usłyszałam o nim na YT, kupiłam go podczas wizyty w Polsce, i stosowałam mniej lub bardziej regularnie przez ostatnie kilka miesięcy. Prócz swietnych własciwosci nawilżających, jego ogromną zaleta jest to, że przez noc całkowicie się wchłania i stopy nie slizgają się w klapkach lub sandałkach.
 
5.      Filtr do twarzy Vichy – ten kosmetyk znają już chyba wszyscy, a jeżeli nie, to powinni! Według mnie to najlepszy filtr do twarzy, a z racji miejsca zamieszkanie, wiem co mówię w temacie zabezpieczania sie przed słońcem;) Przede wszystkim jest to produkt, którego codzienne używanie jest bardzo komfortowe – szybko się wchłania, matuje, nawilża, idealny pod makijaż, nie smierdzi, ma poręczne opakowanie. Nie ma się do czego przyczepić.
 
 

Znacie moich ulubieńców?
Podzielcie się Waszymi kosmetycznymi hitami lata!

 

4 komentarze:

  1. Uwielbiam podkłady Bourjois!!!Chętnie wypróbowałabym Vatikę oliwkową.Pozdrowionka:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten olejek do wlosow chyba wyprobuje bo mi sie strasznie lamia koncowki i co wychoduje to wszystko idzie w lep. A krem do stopek tez mam i jest faaajny ku mojwmu zdxiwieniu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Vatike uwielbiam, szczególnie szampon migdałowy nawilzajacy do włosó suchych moim zdaniem naj najlepszy!

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja szukam cały czas dobrego kosmetyku wygładzającego włosy, po którym nie trzeba włosów prostować.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Lemessoss , Blogger