Przygotowania - Christmas party

Jutro odbędzie się coroczne przyjęcie świąteczne organizowane przez moją firmę.
Charakter imprezy to elegancka kolacja a po niej tańce do rana;) Każdego roku szefostwo nas zaskakuje i na przykład tym razem ma się obyć bez nudnych przemówień i nużących podsumowań, za to mają dla nas ciekawe niespodzianki... zobaczymy, mam nadzieję, że nie wręczą nam o północy wypowiedzeń heh

Prawdopodobnie założę tą sukienkę:

Warehouse
Do tego czarno-popielate zamszowe szpilki i czarna kopertówka z kryształkami.
Problem mam z włosami, bo nie wiem jak się uczesać... Nie będę mieć jutro czasu na wizytę u fryzjera, więc muszę sama coś wykombinować.

Bardzo podoba mi się poniższa fryzura:

Amanda Seyfried
Ale z drugiej strony chciałabym jakościekawie upiąć włosy, bo rozpuszczone noszę bardzo często.
Może macie jakieś pomysły na fryzury, które byłabym w stanie sama wykonać????

A poza tym lubicie takie firmowe imprezy? Mnie trochę krępują wygibasy mojego managera na stole, no ale grunt to integracja!!!

18 komentarzy:

  1. Ja takich imprez unikam jak ognia, nie lubię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja generalnie tez sie nie garne na spotkania z moimi wspolpracownikami, w ciagu roku zawsze organizowane sa jakies grille czy inne mniej lub bardziej zobowiazujace imprezy i takie zazwyczaj omijam. Jednak na przyjecie bozonarodzeniowe ma bardzo elegancka oprawe i to mi sie bardzo podoba:)

      Usuń
  2. Poszłabym na świąteczną imprezę, ależ Ci zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U Ciebie w pracy nie organizuja takich imprez?

      Usuń
  3. sukienka genialna! :)
    a fryzura..no ostatnio popularne są koczki, więc może się skusisz? jeśli dobrze będziesz się czuła :)
    albo loczki ale z lekkim upięciem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sukienka z tylu ma przzroczysty panel, wiec jak upne wlosy do gory, bedzie ladniej sie prezentowac:)

      Usuń
  4. Sukienka super, co do fryzury próbowałaś kiedyś koka na wypełniaczu?Mi się podoba, tylko nie wiem jak Tobie by w nim było, jak masz możliwość spróbuj :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, czesto nosze koczka na skarpecie;)

      Usuń
  5. nie lubie, nie znosze, nie chadzam - chyba, ze mam inna role do odegrania niz "gosc". U nas nie ma swiatecznych spotkan, ale sa kilka razy w roku wspolne sniadania, kolacje, iftary i raz do roku gala, ktora w tym roku mnie ominie bo jade do domku na swieta :))))))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A powiedz mi takie imprezy firmowe sa z alko czy bez? tak z ciekawosci pytam;)

      Usuń
  6. Wydaje mi się, że chęć uczestniczenia w takich imprezach zależy od atmosfery w pracy. Ja przynajmniej w poprzedniej pracy udzielałam się, gdzie tylko się dało. W obecnej pracuję od ponad roku i nie byłam na żadnej imprezie, nie wybieram się nawet na Wigilię pracowniczą. :-P Co do sukienki, to jest obłędna i opisane przez Ciebie szpilki z pewnością będą super się z nią łączyć. Jeśli chodzi o fryzurę ze zdjęcia, to jakoś mi do niej nie pasuje: wzorzysta sukienka i podkręcone końcówki- za dużo by się na tej sukience działo. Rzeczywiście koczek wysoko upięty wydawałby mi się lepszy lub nawet prosty koński ogon na czubku głowy, z kosmykiem owiniętym wokół gumki, żeby jej nie było widać. Najważniejsza i tak jest dobra zabawa, której Ci życzę. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje, wiekszosc moich wspolpracownikow stanowia ten sam krag rodzinny i przyjacielki, ja sie z nimi zbyt mocno nie kumpluje, wiectez nie mam specjalnie ochoty widywac ich poza praca;)
      Chyba rzeczywiscie upne wlosy do gory...

      Usuń
  7. Fryzurka ładna ;D i sukienka też :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna fryzura, pokaż się koniecznie w sukience!

    http://delfinasshopping.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Sukienka idealna na taką okazję, fryzura prosta i elegancka. Razem będzie pięknie wyglądać:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Suknia prezentuje się bardzo fajnie, pokażesz się Nam w całej okazałości?
    Co do fryzur, to ostatnio mam bzika na punkcie wszelakich warkoczyków, takich wplecionych w bok, czy z grzywki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i juz po imprezie:)
      Ostatecznie posawilam na wysokiego gladkiego kucyka przyozdobionego ozdobna metalowa gumka.
      Wszystkie zdjecia wyszly jakies przeswietlone, ale moze pokaze sie w tej sukience przy innej okazji;)

      Usuń

Copyright © 2014 Lemessoss , Blogger