Wrinkles &Radiance Dazzling Cream - krem na noc

Porządnych kremów na noc zaczęłam używać po skończeniu 25 roku życia. Nie żebym nagle zobaczyła tonę zmarszczek, ale przecież zdecydowanie lepiej zapobiegać niż leczyć. Niestety czasu nie da się zatrzymać, ale dzięki stosownym kosmetykom można pewne procesy spowolnić. Dzisiaj pokażę Wam jedno z moich odkryć – krem na noc z Yves Rocher z serii Serum Vegetal3, który odwala kawał dobrej, przeciwstarzeniowej roboty;)



Według producenta krem ma przede wszystkim zmniejszać widocznosć zmarszczek, dogłębnie wnikać i odnawiać skórę, a także przywracać blask. A wszystko dzięki wyciągowi z pestek jabłka, które stanowią bazę kosmetyków Serum Vegetal. Ten cudowny ekstrakt pomaga wiązać komórki skóry, dlatego twarz ma być wygładzona i naturalnie błyszcząca.


 
W mojej opinii ten krem rzeczywiscie działa pozytywnie. Ja co prawda nie mam wielkich zmarszczek, ale wygładzenie jest odczuwalne. Poza tym po nałożeniu kosmetyku na noc, rano twarz wygląda na wypoczętą, skóra jest miękka i zdrowo błyszczy. Krem nie spowodował u mnie żadnych przykrych efektów ubocznych, czyli wysypu pryszczy, czy przetłuszczenia cery.

Dzięki kremowej konsystencji krem łatwo i przyjemnie się rozprowadza i szybko wchłania. Pachnie delikatnie owocowo. Jest bardzo wydajny, kupiłam go w na początku października i dopiero tydzień temu mi się skończył. Szklany słoiczek prezentuje się elegancko, chociaż osobiscie wolałabym, żeby producenci pakowali wszelkie kremy do twarzy w buteleczki z pompką lub tubki. Dokładnej ceny nie pamiętam, ale kosztował około 20 euro.

Podsumowując,  jest to bardzo fajny krem na noc, stosowałam go z przyjemnoscia i na pewno kupię go ponownie. A Wy jakie kremy na noc polecacie?
 

3 komentarze:

  1. Nie miałam go, ale może spróbuję. U mnie na noc dobrze sprawdza się krem marki Avon 30+ z białą herbatą.

    OdpowiedzUsuń
  2. Aktualnie do walki ze zmarszczkami stosuję serum Bioliq. Jestem z niego bardzo zadowolona i planuję przy nim pozostać jakiś czas, ale o kremie o którym piszesz będę pamiętać. Może sama się na niego skuszę w przyszłości :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jeszcze nie stosuję kosmetyków przeciwstarzeniowych, ale lubię dobre, treściwe kremy na noc, bo kiedy nocą cera mocno się nawilży i zregeneruje, w ciągu dnia mniej się tłuści i lepiej wygląda :) Moim ulubionym kremem na noc jest ostatnio Bio-Logical My Beauty Sleep :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Lemessoss , Blogger