Zimowe mani


Jak już wspominałam w zeszłym miesiącu, pokochałam ciemne paznokcie. Ostatnio moim ulubionym kolorem jest czerń! Ale nie sama, najlepiej w połączeniu z błyskiem. Odrobina bling bling całkowicie zmienia wygląd paznokci.
 

Dzis mam dla Was połączenie czarnego lakieru Maybelline Colorama o wiele mówiącej nazwie Blackout z matowym białym brokatowym  topem od Wibo z serii WOW.  Z obu lakierów jestem bardzo zadowolona. Czarny wyjątkowo dobrze się u mnie trzyma nawet do 5 dni. Co prawda czasem nie wystarczą dwie warstwy, potrzebna jest trzecia, ale lakier szybko schnie (zwłaszcza przy użyciu Insta Dry od Sally Hansen).  Matowy top, który znalazłam w mikołajkowej paczuszce daje bardzo unikalne wykończenie. Co prawda na ciemnym tle nie wygląda aż tak biało, a raczej mieni się na srebrno – kolorowo. To taki gagatek, który za każdym razem  nałożony na inny odcień bazowy będzie wyglądał inaczej. Love it!






Jak Wam się podoba moja wersja zimowego mani?

12 komentarzy:

  1. Fajnie to wygląda. Podoba mi się lakier z Wibo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lakier z Wibo jest hitem, taki fajny i w dodatku niedrogi:)

      Usuń
  2. Bardzo się podoba :) JA od kilku miesięcy nie maluję paznokci, ale na święta planuję czerwień z takim właśnie bling bling ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mozliwe, ze na swieta tez porzuce czern. Czerwien pieknie wyglada ze zlotym gliterem.

      Usuń
  3. Podoba mi się :) Uwielbiam czarne paznokcie w duecie z jakimś błyszczącym topem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedawno kupilam cudowny brokatowy top z Gosh, pieknie prezentuje sie na koncowkach czarnych paznokci, takie blyszczace ombre:)

      Usuń
  4. bardzo ładnie, lubię ciemne lakiery:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ladnie, ale ja jakos nie lubie ciemnych lakierow ...
    zwlaszcza odbarwiania paznokci...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczescie ten lakier nie odbarwia paznokci, bo tez tego nieznosze!

      Usuń
  6. uwielbiam czarne lakiery, i świecące top coaty, więc połączenie idealne:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj, czarny kolor lakieru to nie mój kolor, ale u Ciebie to ładnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Lemessoss , Blogger