Dwa świetne produkty Vaseline

Kosmetyki Vaseline odkryłam po przyjeździe na Cypr, z tego co mi się wydaje to nie są  one dostępne w Polsce. Jeżeli jednak podczas wojaży zagranicznych natkniecie się w supermarketach na te produkty, to warto je wypróbować, ponieważ są niedrogie, a bardzo fajne jakościowo. A co w szczególności polecam?


1. Balsam do ciała Vaseline Essential Moisture Cocoa Radiant - bardzo bogaty i gęsty balsam, który zawiera masło kakaowe. Jego zadaniem jest silne i dogłębne nawilżenie. Ja przede wszystkim  lubię ten kosmetyk za piękny, otulający zapach kakao, który utrzymuje się na ciele przez kilkanaście godzin!  Poza tym rzeczywiście długotrwale nawilża. Jedynym minusem jest trochę uciążliwa aplikacja, ponieważ trzeba się nawcierać, nawklepywac... ale efekt wart jest zachodu. Zwłaszcza lekko opalona skóra po zastosowaniu tego balsamu prezentuje się niezwykle apetycznie.
 Używałam również innych balsamów Vaseline, np takiego w zielonym opakowaniu, który również super nawilżał, miał lżejszą konsystencję i lepiej się wchłaniał, ale już nie pachniał tak fantastycznie.

2. Krem do rąk Healthy Hands + Strong Nails - to moj absolutny hit! Wykończyłam właśnie trzecie opakowanie tego kremu i na pewno kupię następne. Według producenta kosmetyk ma nie tylko zmiękczać i wygładzać skóre dłoni, ale również pielęgnować i wzmacniać paznokcie. I ja się z tym w zupełności zgadzam. Jest to idealny krem do stosowania w trakcie dnia, np w pracy, ponieważ szybciutko się wchłania, pozostawiając dłonie gładkie, odżywione i pięknie pachnące. Wcieram go również w skórki i moje paznokcie są odczuwalnie mocniejsze (nie zauważyłam podobnego działania innych kremów do rąk). Listę plusów zamyka jego poręczne opakowanie (nie znoszę tego typu produktów z odkręcaną zatyczką!) oraz bardzo niska cena - około 2 euro:)


Znacie kosmetyki Vaseline?

12 komentarzy:

  1. W Polsce ich nie widziałam, więc tak jak piszesz nie są dostępne:( Ale może kiedyś będę miała okazję wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uzależniłam się swojego czasu od oliwki w żelu z tej firmy, miała też fajny zapach.
    O kremie będę pamiętać jak zużyję to co mam, bo taki kosmetyk zawsze ma rację bytu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokladnie, kremow do rak nigdy za wiele:)

      Usuń
  3. Lubię kosmetyki Vaseline, w szczególności kremy do rąk są bardzo dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie znam tej firmy i nigdy nie probowalam- jak tylko zobacze to napewno cos kupie !! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To ja mam chyba same podróby tej firmy...serio..miałam identyczny balsam..niby na butelce było napisane, ze wyprodukowane w Turcji, ale był tak rzadki, że zuzyłam go bardzo szybko...nie byłam zachwycona i postanowiłam, że więcej nic tej firmy nie kupię, a tez się skusiłam jak i Ty , tym, że nie ma tego w Polsce i tym, ze to jest podobno dobra firma...widać u mnie jak zwykle wszystko podrobione :/ szlag!!!! :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam ich żele aloesowe!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nic jeszcze z tej firmy nie miałam, ale muszę przyznać, że mnie kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie znam tej firmy, ale wydaje się warta uwagi ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. W UK wybór dość spory (http://www.mysupermarket.co.uk/Shopping/FindProducts.aspx?Query=vaseline) ale jeszcze nic nie wypróbowałam. Chyba skuszę się na krem do rąk widząc, że tak dobrze o nim piszesz :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Próbowałaś może tych balsamów w sprayu z Vaseline?
    Pozdrawiam, WingsOfEnvy Blog
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam o nich na blogach, ale nie widziałam ich u nas na półkach sklepowych ....

      Usuń

Copyright © 2014 Lemessoss , Blogger