Nowy korektor - Maybelline Fit me!


Mój ukochany korektor z Collection zakończył swój żywot... Byłam tym faktem niezmiernie zasmucona, ponieważ dobrze się dogadywalismy. Zwłaszcza w kwestii korygowania cieni pod oczami super nam się współpracowało. No ale cóż, siła wyższa zmusiła mnie do znalezienia zastępcy.
 

Ogarnęłam różne recenzje i już maiłam kupić True Mach z L’oreala, ale będąc w drogerii zatrzymałam się przy stoisku Maybelline i postanowiłam wypróbować korektor z nowej serii Fit me! Odcień 15 na pierwszy rzut oka mi przypasował, konsystencja taka jaką lubię, cena 9 euro też była w porządku więc zabrałam go do domu.


Używam nowego korektora już jakis czas i mogę Wam doniesć, że jest bardzo fajny. W sumie przypomina Collection i chyba to mi się w nim najbardziej podoba. Co prawda odrobinę lżej kryje, ale to nie jest wielka wada. Kolor idealnie stapia się z moją cerą, produkt utrzymuje się od rana do wieczora, nie roluje się. Mam tylko nadzieję, że bedzie równie wydajny co jego poprzednik.  


Czy ta nowa seria Maybelline jest już dostępna w Polsce? A może miałyscie okazję cos z niej wypróbować?

Jaki jest Wasz ulubiony korektor pod oczy?

11 komentarzy:

  1. Mam ten korektor i uważam, że to wersja light Collection (2000). Spotkałam się z porównaniem do korektorów z NARS, ale sama finalnie go nie kupiłam więc nie wiem ;)
    Z tego co się orientuję Fit Me w postaci korektora nie dotarło do PL, sama skusiłam się jeszcze na puder w kamieniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widze, ze w takim razie mam racje porownujac go do korektora Collection, ciesze sie bardzo ze znalazlam zamiennik:)
      A z pudru jestes zadowolona?

      Usuń
    2. Na razie za wiele nie powiem ;) Wolę się upewnić, bo wiesz jak to bywa. Co prawda ma udaną strukturę, podoba mi się efekt, nieźle współpracuje z obecnym podkładem i myślę, że jest szansa na dłuższą znajomość :)

      Usuń
  2. Ten korektor nie jest dostępny w PL. Szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moze wkrotce wprowadza ta serie do PL

      Usuń
  3. nie wiem czy jest dostępny u mnie
    muszę się rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi sie, ze w Stanach sie pojawiła juz ta seria:)

      Usuń
  4. Nie ma ich w PL :( Testowałam w UK, ale ani jeden kolor mi nie pasował :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Szukam właśnie idealnego korektora

    Zapraszam również do mnie na bloga ;) www.ilonastejbach.blogspot.com
    Jeśli obserwujesz? Napisz, a na pewno z miłą chęcią zrobię to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja także szukam korektora. Bardzo zależy mi na tym, aby nie wysuszał skóry pod oczami. Bardzo ciekawa jestem Twojej opinii za jakiś czas (po dłuższym użytkowaniu).

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Lemessoss , Blogger