YT made me buy it, czyli co kupiłam dzięki filmikom urodowym

Już kiedys przyznałam się na łamach bloga do mojego uzależnienia od filmików urodowych na YT... to moja prawdziwa zmora, odkąd ponad 2 lata temu zobaczyłam pierwsze video Ciasteczka i Niessi:) W trakcie tego, jakby niebyło,  długiego okresu czasu skusiłam się na wiele produktów rekomendowanych przez różne youtuberki. Akurat dzis rano trafiłam na filmik MartynyUK YouTube made me buy it – rzuciłam okiem na swoją toaletkę i postanowiłam pokazać Wam kilka rzeczy, które ja kupiłam przez jutuba i po które bardzo często sięgam.


1.       WŁOSY: Szczotka Tangle Teezer oraz suchy szampon Batiste (Niessia25)

2.       MAKE UP: Podkład Estee Lauder Double Wear Light oraz korektor Collection 2000 (Niessia25)

3.       LAKIERY: Essie (Stylizacje2)

4.       PIELĘGNACJA: Krem do twarzy Ziaja +25 (Callmeblondiee)
 

Jak możecie sie domyslać to nie są jedyne kosmetyki, które kupiłam przez YT, na przykład duo bronzer/róż z E.L.F. (kolejny polecany produkt przez Niessię, jak mozna zauważyć ona jest główną przyczyną spustoszenia mojego portfela;)), którego nie ma na zdjęciu, ponieważ zostawiłam go przez przypadek w Krakowie. Znajdą się również kosmetyki, które nie bardzo mi przypasowały, na przykład zachwalane w filmikach RockGlamPrincess maski Biowax...



Ogladacie filmiki urodowe? Sugerujecie się opinią dziewczyn z YT? Znalazłyscie dzięki nim jakies ulubieńców?

17 komentarzy:

  1. oooj tak :) kupiło się to i owo. Ale szczotki tangle nadal nie kupiłam i to przez rozmowę z Panią fryzjerką która powiedziała że ja jej nie potrzebuje bo mam nie plączące się włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Akurat filmików nie oglądam, ale wielokrotnie kupiłam coś pod wpływem blogów. Na szczęście po prawie 2 latach blogowania zmieniłam podejście do zakupów i przestałam kupować bezmyślnie tylko dlatego, że blogerki to polecają. Choć mam wiele takich kosmetyków, które prawdopodobnie umknęłyby mojej uwadze gdyby nie blogi, choćby Batiste.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez nie kupuje jak szalona wszystkiego, co dziewczyny polecaja, zwlaszcza ze teraz namnozylo sie sponsorowanych recenzji... Ale na pewno dzieki YT dowiedzialam sie o istnieniu wielu rzeczy, o ktorych wczesniej nie mialam pojecia:)

      Usuń
  3. Ja takich filmów nie ogląda, ale na blogach czytam i znam to i owo, choć przerzucając się na pielęgnację naturalną mam świadomość, że coraz mniej tam rzeczy dla mnie. A jak ta szczotka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczotka TT jest na prawde godna zakupu, przy moich dlugich i placzacych wlosach sprawdza sie idealnie. Kupilam ja juz dawno temu, przezyla upadek z balkonu z 4 pietra, zadki sa troszke powyginane, ale nadal "dziala":)

      Usuń
  4. A ja jakoś nie potrafię przekonać się do oglądania filmików. Zdecydowanie wolę blogi, no i na podstawie przeczytanych opinii sporo już mi się kupiło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. przyznam, że kiedyś oglądałam więcej, codziennie musiałam wejść na yt, teraz staram się raz w tygodniu, max. dwa. Poznałam dzięki różnym youtuberkom fajne kosmetyki, ciekawe marki ciuchowe. Coś niecoś kupiłam, ale głównie kuszą blogi. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj yt bardzo kusi, po każdym filmiku moja lista zakupowa się co rusz wydłuża:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedyś oglądałam namiętnie, teraz dokonuję selekcji - po prostu mam mało czasu, ale zawsze znajdę chwilę dla Nissiax83 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nissiax to rowniez jedna z moich ulubionyuch jutuberek:)

      Usuń
  8. oj tak o tangler teezer slyszalam wiele na yt, ale ostatecznie skusilam sie po wyprobowaniuu fryzjera- teraz mam juz 2 jedna domowa i druga wyjazdowa ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. też kupuję wiele produktów upatrzonych na filmikach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z suchych szamponów Batiste polecam wersję Wild.
    Tropical był moim ulubionym, dopóki własnie nie poznałam Wild. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na razie nie widzialam u mnie innej wersji niz Tropical, ale przy nadazajacej sie okazji chetnie siegne po Wild:)

      Usuń
  11. Stety niestety również należę do grona uzależnionych od urodowych filmików na YT, tylko tkwię w tym chyba jeszcze dłużej niż Ty...Spośród pokazanych przez Ciebie kosmetyków nie miałam tylko tego kremu Ziaja, a podkład EL testowałam w próbkach, ale się nie polubiliśmy. Zauważyłam, że najbliżej mi do pielęgnacji Nissiax. To przez Nią polecane produkty sprawdzają mi się najlepiej:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi się nie podobają lakiery z essence... raz pomalowałam sobie u koleżanki, odprysnęły mi chyba na drugi dzień, a na trzeci to już wgl wstyd było się pokazać z takimi paznokciami. Nie rozumiem całego szału na nie :P

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Lemessoss , Blogger