Nowe zapachy


Wykończyłam wszystkie swoje perfumy i na gwałt potrzebowałam nowych zapachów. Poza tym Beautyline kusiła promocjami przez smsy, więc w niedzielę udaliśmy się na zakupy do perfumerii. 


  
Loverdose od razu rzucił mi się w oczy na półce z promocjami. Zakochałam się w tych perfumach już dwa lata temu kiedy miały swoja premierę. Dostałam wtedy kilka próbek i namiętnie ich używałam. Niestety cena regularna była według mnie dosyć wysoka, jak na perfumy marki Disel. Widząc, że 30 ml przecenione jest z 56 euro na 38 od razu po nie sięgnęłam. Jest to zapach intensywny, słodko-orientalny, z mocno wyczuwalną wanilią. Co ciekawe prócz kompozycji zapachowej perfumy zawierają również molekuły stymulujące obszary mózgu odpowiedzialne za pożądanie i atrakcyjność:D Niezwykle oryginalna buteleczka  - serce przebite strzałą, jest dopełnieniem image tych cudownych perfum. Tak bardzo się cieszę, że wreszcie są moje:)
 

 
O In The Mood for Love nigdy wczesniej nie słyszałam, stały sobie ukryte na dolnej półce i czakały aż je powącham. A pachną przepięknie! Jest to zgoła inny zapach niż Loverdose, ale również można się w nim od razu zakochać (co za zbieg okolicznosci, że oba mają miłość w nazwie;)). Perfumy Gianfranco Ferre są bardziej delikatne, główne nuty to gorzka pomarańcza i magnolia. Niektórym może się wydawać, że to typowo letni lapach, ale przecież u mnie słońce swieci cały rok ;) No i kosztowały jedyne 19 euro, więc żal nie kupić.
 

 

A Wy znacie te zapachy??
 

 

11 komentarzy:

  1. Nie znam tych zapachów, ale ich opisy brzmią bardzo zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Żadnego z tych zapachów nie znam ale przyjrzę im się bliżej bo chodzi za mną nowy zapach pomimo trzech butelek, które jeszcze są w użyciu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez zazwyczaj mam 2, 3 butelki w użyciu i jakimś dziwnym trafem wszystkie kończą sie jednocześnie ... Pięknych zapachów nigdy zbyt wiele!:)

      Usuń
  3. Nie znam żadnego, ale z ciekawości jak gdzieś spotkam to sprawdzę zapach.

    OdpowiedzUsuń
  4. Loverdose to kompletnie nie mój zapach, drugich perfum nie znam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jakie zapachy lubisz? Te od Ferre są bardzo świeże i kwiatowe:)

      Usuń
  5. nie miałam żadnego z nich
    ostatnio dorwałam Innocent Muglera, na zapas, bo ponoć wycofali... jak wszystko co piekne..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie kojarzę tych perfum, jakoś nie przepadam za Alienem i inne nawet nie podchodzę do innych perfum Muglera... Może warto sie przełamać ;)

      Usuń
  6. Nie znam tych perfum ale znam Ciebie i wiem że masz dobry gust. Na pewno są piękne. MA.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Lemessoss , Blogger