Iskrzący granat


Pokochałam ostatnio ciemne paznokcie! Wydaje mi się, że są nie tylko adekwatne do pory roku, ale również prezentują się bardzo elegancko i pasują na codzień.


Przedstawiam Wam małego gagatka od MUA, który zachwycił mnie kolorem. W ciemnej, granatowj bazie zatopione są iskrzące drobinki, lakier niesamowicie prezentuje się w promieniach słonecznych (czego oczywiscie moje liche fotki nie oddają...). Lakier dostałam od Magdy :*, ale z tego co się orientuję to są one niedrogie. Niestety tym razem za cena idzie jakosć –  do ładnego krycia potrzeba trzech warstw, ale najgorszą zmorą jest to, że emalia odpryskuje z paznokci już na drugi dzień ...




Może znacie lakier o podobnym kolorze z innej firmy? Granat z drobinkami, ale mniej upierdliwy?:)

15 komentarzy:

  1. Śliczny kolor ;)) Ja akurat mam mnóstwo granatów, ale wszystkie bezdrobinkowe, więc nic nie polecę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jaki jest Twoj ulubiony granatowy lakier?:)

      Usuń
  2. Też uwielbiam ciemne paznokcie, a to, że widać najmniejszy nawet odprysk jest niewątpliwą ich wadą. Ostatnio jednak uczę się nosić inne kolory, bo mój mężczyzna uważa ciemne paznokcie za wybitnie upiorne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, moj facet natomiast uwaza, ze paznokcie pomalowane na bialo sa wiesniackie, ciemnych nie komentuje;) faceci....

      Usuń
  3. Bardzo fajny ten kolor. Ja akurat lubię ciemne kolory na paznokciach. Ale faktycznie odprysk na drugi dzień go dyskwalifikuje, nie miałabym czasu i cierpliwości na poprawki czy ponowne nakładanie każdego dnia.
    Mi ostatnio bardzo podpasowały lakiery L'oreal, seria Color Rich.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mialam jeden lakier z tej serii Loreal, jasny rozowy i mam z nim niemile wspomnienia... ale tak duzo pozytywnych opinii czytalam na temat innych kolorow, ze chyba sie przelamie i wyprobuje jeszcze jakis ciemny.

      Usuń
  4. Bardzo lubię granaty na pazurach, właśnie założyłam sobie hybrydy, oczywiście granat- Midnight Swim :) Przepiękny, mimo że hybrydy tanio niestety nie wychodzą to za to trwałość jest ekstra, ja trzymam 2-3 tyg., zmywam jak już mam odrost a tak cały czas pięknie się świecą pazury i cieszą oko :)
    Pozdrawiam serdecznie :) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga jak fajnie, ze sie odezwalas! Co tam u Ciebie slychac?:)
      Shellac bardzo mi sie podoba i na pewno ulatwia zycie, ale kurcze nie mam tutaj zadnej zaufanej dziewczyny robiacej takie paznokcie... moze pokusze sie bedac w PL.

      Usuń
    2. A wszystko ok :) w lipcu się obroniłam, spędziliśmy super wakacje w Albanii a teraz praca, praca, praca :) Co do Shellaca to ja w końcu sama sobie kupiłam lampę i lakiery, nie jest za taki ale wart swojej ceny :)

      Usuń

Copyright © 2014 Lemessoss , Blogger