Mobile pic #10

Ostatnio nie mam głowy do pisania...
Postanowiłam wrzucić trochę zdjęć z telefonu z ostatnich tygodni, żeby przypomniały miłe momenty:) Kilka fotek wybranych bezposrednio z Instagramu, jak macie ochotę to zapraszam - domiss11.
 

 

zgadnij kto to?;) /serduszkowe  hallumi się smaży / jestem już taaaki duży i obczajam suczki przez balkon :) / szybkie sniadanie na prystanku autobusowym / taka wieczorna sytuacja / kupiłam sondę i kombinuję z kropkami / bieganie o wschodzie słońca / Corona time / takie rzeczy powstaja jak mi się nudzi w pracy / owoce kaktusa - rozpływają się w ustach!

 



 


















 

10 komentarzy:

  1. Piesio cudny, niezły masz widok z pracy. Tak to można żyć:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaaa myślałam,ze to widok z pracy, ale w pracy to rysujesz:) Mimo wszystko widoki masz do pozazdroszczenia:)

      Usuń
    2. Z firmowej kafeterii tez widac wybrzeze i statki, ja natomiast mam widok z okna wglab ladu , na gory, czyli tez nie jest zle;)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Chyba fachowo sie to opuncja nazywa

      Usuń
    2. Mnie smakuje, zwlaszcza mocno schlodzona:)

      Usuń
  3. Chciałabym spróbować tego hallumi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie bym Ci wysłała na sprobowanie, ale boje sie ze by sie zepsuło po drodze...

      Usuń
  4. kurcze :) zjadlabym kaktusa, psiaka przytulila, a wschodu slonca i wytrwalosci do biegania zazdroszcze! :P

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Lemessoss , Blogger