Kilka drobiazgów z PL


Kilka drobiazgów przywiezionych z krótkiego wypadu do Polski.

 
 Ze względu na podróż jedynie z bagażem podręcznym byłam mocno ograniczona co do ilosci i pojemnosci kosmetyków, które mogłam kupić. Zdecydowałam się na ulubiony krem do twarzy z Ziaji, który polecam wszystkim posiadaczom cery mieszanej. Krem nawilża i jednoczesnie matuje, szybko się wchłania i idealnie nadaje się pod makijaż. Jest to swietny kosmetyk, za niewielkie pieniądze. Dodatkowo dezodorant –bloker Ziaja, ponieważ jak już pisałam w poprzednim poscie u nas wciąż goraco. Na codzień stosuję Rexonnę w spreyu, ale poczułam, że już nie chroni tak efektywnie jak kiedys. Blokera używam 1/2 razy w tygodniu na noc (najważniejsze to nie nie aplikować go w żadnym wypadku po depilacji, raz tak zrobiłam i myslałam że mi pachy wypali:)) Smarowidełko z Oriflame dostałam od cioci, która jest konsultantką. Dawno nie używałam kosmetyków tej firmy, ale ta uniwersalna wazelinka bardzo pozytywnie mnie zaskoczyła. Ma przyjemny migdałowy zapach. Nadaje się do nawilżania ust, ale również posmarowałam nią na noc poobdzierane pięty i rano były dużo bardziej miękkie, a ranki zagojone. Warto mieć taki uniwersalny kosmetyk.


Pędzel do pudru/brązera kupiłam w TK Maxxie, kosztował niecałe 20 zł, a jego oryginalna cena w przeliczeniu wynosiła ponad 60zł. Nigdy wczesniej nie słyszałam o marce pędzla Barbara Hofmann, ale okazało się że to niemiecka firma wykonująca profesionalne akcesoria do makijażu ICH STRONA. Jestem bardzo zadowolona z tego pędzla, jest solidnie i estetycznie wykonany i lubie nakładać nim bronzer. Bardzo żałuję, że u nas nie ma sklepów typu TKMaxxx,bo zawsze można tam cos ciekawego upolować....


Urocza pomarańczowa kosmetyczka to upominek od Mamy (dziękuję!). Pochodzi z Parfois, ma dwie komory, jest bardzo pakowna. Bardzo lubię akcesoria z Parfois, bo pomimo niskich cen są funkcjonalne i cieszą oko.


 Mało tego, ale następnym razem kiedy polece do Polski będę mogła bardziej poszaleć.

Znacie którys z powyższych produktów?
A może polecicie mi jeszcze inne kosmetyki z Ziaji, bardzo lubię tą firmę i chętnie dowiem się co jeszcze warto wypróbować.

 

 

16 komentarzy:

  1. Nie miałam żadnego z tych produktów. Z Ziaji lubię linię masło kakaowe, ale nie miałam z niej kosmetyków do włosów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamietam, ze cos z serii kakaowej uzywalam, zapach byl ladny i intensywny. Tez nigdy zadnych kosmetykow do wlosow Ziaji nie probowalam .

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Krem kupilam w osiedlowej drogerii, ale widzialam go rowniez w aptekach Zico:)

      Usuń
  3. ciekawy ten pędzle, a kosmetyczka jest śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej podoba mi się kosmetyczka :) kosmetyków z Ziaji jednak nie mogę Ci polecić, bo każdy który używałam, powodował u mnie wysyp nowych nieprzyjaciół, także mnie firma strasznie zawiodła. Jednakże bloker bardzo fanie się u mnie sprawdza i na pewno będę do niego wracała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, ze Ziaja sie u Ciebie nie sprawdza, moja cera ja jak na razie lubi:)

      Usuń
  5. Chyba będę musiał przygotować dla Ciebie paczkę z kosmetykami z Arabii Saudyjskiej.
    Gadzina jest zachwycona, tym co tutaj można kupić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bylabym w niebo wzieta moc wyprobowac jakies kosmetyki dostepne w KSA!:) Szkoda tylko, ze macie problem z poczta;)

      Usuń
  6. Oriflame kojarzy mi się z błogim okreme moich studiów.. to były czasy ehhh :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie na studiach blizej bylo do Avon, bo mialam w grupie kolezanke konsultantke:)

      Usuń
  7. z Ziaji polecam płyn do higieny intymnej (zapachowy np. konwalia), tonik ogórkowy do twarzy i mleczko do demakijażu też ogórkowe :-)))))) córka używa masło kakaowe (ma ciemną karnację)
    a kremik Ziaji postaram się upolować:-)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Lemessoss , Blogger