Jesienne paznokcie


Mimo, iż na Cyprze nadal mamy bardziej letnia niż jesienna pogodę, to w zeszłym tygodniu zaczęłam odczuwać przesyt pastelowych i neonowych kolorów na moich paznokciach i postanowaiłam zaopatrzyć się w bardziej stonowany kolorystycznie lakier. Okazją była moja pierwsza wizyta w sklepie Inglota w Limassol, gdzie wypatrzyłam kilka ciekawych odcieni. Po kilkunastominutowym główkowaniu zdecydowałam się na lakier o numerku 371 – bardzo ciekawy i niejednoznaczny kolor. W zależnosci od swiatła wygląda bardziej szaro, fioletowo, a nawet brązowo.   Jesli chodzi o wlasciwosci lakieru to jest on trochę problematyczny w nakładaniu, bo jego konsystencja jest dosyć rzadka. Pierwsza warstwa wyglada nieciekawie, ale po nałożeniu drugiej kolor całkowicie pokrywa płytkę paznokcia i pięknie błyszczy. Zdjecia pokazują mani po 3 dniach noszenia, według mnie trwałosć jak najbardziej na plus!



 
A tak się prezentuje wieczorową porą:

 
Jak Wam się podoba moja jesienna propozycja? Macie swoje typy lakierów na nowy sezon?  

13 komentarzy:

  1. Bardzo intrygujący kolor! Lakiery to chyba moje ulubione produkty z Inglota :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny kolor tego lakieru, szkoda że do Limassol mam tak daleko. Prędzej w Polsce zawitam chyba...

    pozdrowienia z Ayia Napy,

    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcale nie tak daleko, poltorej godzinki :)

      Usuń
  3. Ładny kolorek, taki jesienny :) O, nie wiedziałam, że Inglot jest na Cyprze. Super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otworzyli niedawno, tak bardzo sie ucieszylam jak sie o tym dowiedzialam :)

      Usuń
  4. A mnie wczoraj naszło na malowanie paznokci. Zachciało mi się bordowych, więc szukam;) Twój kolor bardzo mi odpowiada, w moich klimatach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam fajny bordowy lakier z Golden Rose kupiony zeszlej jesieni. Rozgladnij sie za nim, bo to sa tanie a dobre jakosciowo lakiery.

      Usuń
  5. Fajne, takie oryginalne a zarazem nie ma przesytu wzorkow. Ja jesienia bordowe lubie i baklazanowe :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam takie niejednoznaczne kolory na sezon jesienny, mój numer jeden to essie wicked:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny ten lakier, też go zakupię! MA

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się :)
    Ja nie dzielę lakierów na jesienne czy letnie, wszystkie noszę cały rok :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Lemessoss , Blogger