Shiseido emulsja po opalaniu

W mojej pielęgnacji ciała istotną rolę odgrywają kosmetyki, które w nazwie mają po opalaniu.
Praktycznie od maja do października wszelkie balsamy after sun zastępują na porządku dziennym inne nawilżające smarowidła. Przyjemnie koją skórę i według mnie przedłużają opaleniznę.


 Shiseido After Sund Intensive Recovery Emulsion to kosmetyk, ktrórego używam aktualnie. Dostałam go w prezencie kilka tygodni temu i zostało go mniej niż połowa. W bardzo poręcznym opakowaniu z pompką mieści się 300ml produktu. Konsystencja jest raczej rzadka, ale dzięki temu z łatwością się rozsmarowuje i wsiąka w skórę. Emulsja ma bardzo przyjemny, delikatny zapach, który dosyć długo jest wyczuwalny. Jeżeli chodzi o działanie, to pomimo swojej lekkości, Shiseido konkretnie nawilża i uelastycznia zmęczoną słońcem skórę.  Kosmetyk można nakladać również na twarz, ale ja smaruję nim tylko ciało. Skóra jest miękka, ukojona, wszelkie zaczerwienienia znikają, nic się nie lepi, po prostu bajka:)


Bardzo się cieszę, że mam możliwość wypróbowania kosmetyku Shiseido, ponieważ wiele dobrego słyszałam o tej marce, ale nigdy wcześniej nie używałam żadego ich produktu. I mimo że jestem bardzo zadowolona z tej emulsji, to sama z pewnością bym jej nie kupiła ze względu na wysoką cenę.

A Wy stosujecie kosmetyki po opalaniu?
Może polecacie jakiś szczególnie ?

3 komentarze:

  1. Ciekawy produkt po opalaniu :D Ja lubie balsam z soraya po opalaniu ze złotymi drobinkami.

    Shiseido u Nas nie dość że trudno dostępne to jeszcze drogie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajne sa balsamy z drobinkami, niestety nie moge nic takiego znalesc na Cyprze:(

      Usuń
  2. O tej marce też jestem dobrego zdania. Ale rzeczywiście droga :-(

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Lemessoss , Blogger