Pomarańczowy ulubieniec od Rimmel

Bohater dzisiejszego posta, to jeden z moich ulubieńców tego lata.

Lakier do paznokcie marki Rimmel, 60 seconds, 440 sun downer to okaz dosyć znany, ponieważ wiele blogerek otrzymało go do testów. Mój egzemplarz przyleciał do mnie z ojczyzny kilka miesięcy temu (kosmetyki Rimmel nie są u nas dostępne nad czym bardzo ubolewam) i od razu oczarował mnie swoim kolorem.



Pomarańczowo-pomidorowy odcień to mój ideał na gorące miesiące. Ale poza tym lakier Rimmel ma jeszcze więcej walorów: szeroki pędzelek, który bardzo ułatwia nakładanie oraz świetną trwałość - to co widac na poniższym zdjęciu to 3 dzień noszenia sun downera i żadnych odprysków czy przetarć. Jedyne do czego mogłabym się przyczepić to wcale nie takie szybkie (jak powinno być sygnowane przez 60 sekund) wysychanie emalii. Dwie warstwy bez topa schły na prawdę dłuuugo, natomiast potraktowane Sally Hansen Insta Dry już po kilkunastu minutach były gotowe do zmagań z rzeczywistością ;)



Mam z tej serii jeszcze drugi kolor - niebieski 825 Sky High, ale jakoś trudno mi się go nosi, nie jestem fanką nienieskich paznokci. Jednak z pewnością przy nadarzającej się okazji kupię kolejną buteleczke, ponieważ formuła tych lakierów jak najbardziej przypadła mi do gustu.

Macie doświadczenie z lakierami Rimmel?
Polecacie jakieś konkretne kolory?


13 komentarzy:

  1. kolor jest świetny!
    a te lakiery są na prawdę dobre ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. i astora w atenach tez nie miałam ;) za to inglot był ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam kilka lakierów tej firmy, ale nie należą do moich ulubieńców. polecić konkretnego koloru również nie mogę - są dość klasyczne jak dla mnie.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mój kolory, ale jak w zeszłym roku odkryłam Rimmel 60 seconds byłam zaskoczona jakością. Długo się trzyma ma szeroki pędzelek. Mój kolor to 835 bright backat you. Kocham Inglota, ale tutaj jest jednak drogi (ma swój sklep w Belgradzie).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawy ten Twój kolor (wygooglowalam;)) Znalazlam tez zdjecie wszystkich odcieni tej serii i w oko wpadl mi taki brzoskwiniowy.

      Usuń
  5. Bardzo lubię ten lakier! Dobrze się w nim czuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mnie nie kusza lakiery tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam dwa lakiery z Rimmela - miętowy i liliowy. Lubię je, chociaż nie są to moi ulubieńcy :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Lemessoss , Blogger