Letnie mani

Lato, wakacje, plaża to idealne środowisko dla kolorowych, odrobinę szalonych paznoki. Na codzień maluję swoje paznokcie jednym kolorem, ale w weekendy pozwalam sobię na udziwnienia. Nie jestem paznokciowym specjalistą, dlatego też mój manicure nie jest perfekcyjny... ale praktyka czyni mistrza, mam nadzieje;) i w końcu przestane zalewać sobię skórki...Tak naprawdę to całkiem niedawno polubiłam malowanie paznokci (trochę ponad rok temu posiadałam tylko 2 lakier - czerwony i bezbarwny, teraz mam ich ponad 20!).

Przechodząc do sedna, chciałam Wam pokazać dwa mani, które sobie zmalowałam w ciągu ostatnich weekendowych dni. Sama nie wiem, czy bardziej podoba mi sie słodki niczym lizak róż, czy wielobarwna tęcza:D



 

Dajcie znać, które mani Wam się bardziej podoba!

29 komentarzy:

  1. Jak na nie mistrza to zajebiste te paznokcie ci wyszły. Jak zrobiłaś te pierwsze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje:)
      Ten pierwszy to sie chyba nazywa manicure schodkowy - na lakier bazowy robi sie 3 pociagniecia jakims jasnym lakierem - dlugie, srednie i krotsze, a potem odrobine nizej ciemniejszym lakierem znow 3 pociagniecia i powstaje taki wzorek.

      Usuń
    2. o, właśnie to muszę sobie zrobić :-) tylko przydałby się chyba zaokrąglony pędzelek :)

      Usuń
  2. jestem zauroczona cukierkowym różem <3
    jest piękny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Oba mani bardzo ładne :) Zakochałam się w tym różowym lakierze z pierwszego kolażu ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest nr. 15 z greckiej firmy Erre Due, kolor tez mnie urzekl, ale formula tego lakieru jest niezbyt dobra...

      Usuń
  4. ten pierwszy manicure jest sliczny! Drugi tez fajnie wyglada, ale nie mam tylu kolorow, u mnie tylko podstawowe, jasny roz, pare czerwieni, baza i top coat, wiecej nie uswiadczysz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiekszosc kolorow z 2 kolazu dostalam/wygralam, sama nigdy nie patrze w kierunku zoltych czy niebieskich kolorow, jak widac czasem moga sie przydac;)

      Usuń
  5. piękny jest ten różowy, właśnie takiego odcienia słodkiego wszędzie szukam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsze bardzo ładnie wyglądają i nie są takie trudne do zrobienia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oba są fajne ale różowy podoba mi się bardziej :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. lollipop mani zauroczyło mnie totalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy wzorek jest cudny:)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne mani, to pierwsze mi się najbardziej podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwszy lakier jest piękny <33
    Zapraszam: http://pieknekosmetyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny kolor :) noszę się ostatnio podobnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne kolory

    Bosko!!

    http://makijazowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Oby dwa bardzo ładniutkie :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Lemessoss , Blogger