Promocje na paznokciowy ekwipunek


Dzisiaj będzie szybki post, możliwe że informacja o promocji się komus przyda.


 
Otóż w supermarkecie Alpha Mega w Limasssol jest dużo ciekawych ofert, między innymi 25% off na cały asortyment Sally Hansen. Dlatego też wreszie weszłam w posiadanie  wysuszającego topu Insta Dry. Mam nadzieje, że moje odwieczne poszukiwania dobrego wysuszacza zostały uwieńczone sukcesem.




Przy okazji zakupiłam krem do rąk Vaseline, też na promocji 25% off, za szaloną cene 1,90euro. I uroczy pilniczek,no bo jest w różowe serduszka (szkoda że nie ma jeszcze tęczy, jednorożca i hello kitty :P).


A tak w ogóle co sądzicie o produktach Sally Hansen?

8 komentarzy:

  1. przydałby mi się ten wysuszacz :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Z Sally Hansen lubię kilka rzeczy, które dawno temu opisywałam na blogu. Insta Dry nie skradł mojego serca. Moim nr 1 jest Seche Vite, choć przed nim znalazłam kilka innych produktów, które w razie potrzeby można mieć. Poznałam je przed SV dlatego traktuję je trochę po macoszemu.

    Ostatnio kupiłam kolorowe lakiery z SH, szalenie spodobały mi się odcienie.

    Z Vaseline szaleję za oliwką w żelu, zbawienie dla bardzo suchej skóry, ale uprzedzam że to mega tłuścioch.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Slyszalam tyle dobrego o Seche Vite, ale aktualnie nie mam jak go zdobyc... Mam nadzieje, ze Insta Dry nie okaze sie bublem. Jak na razie z Sally Hansen bardzo polubilam preparat do zmiekczania skorek, kolorowego lakieru jeszcze nie probowalam.
      Nawet zwrocilam uwage dzis na te oliwki w zelu, ale przy obecnej pogodzie (upal plus mega wilgotnosc) na pewno by sie u mnie nie sprawdzily.

      Usuń
  3. Uwielbiam lakiery Sally Hansen.Naprawdę długo trzymają się na paznokciach.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię lakiery SH, ale opłaca się je kupować w promocjach, bo regularna cena jest wg mnie nieco zawyżona. Od niedawna także używam żelu do skórek tej firmy i jestem tym produktem oczarowana. Teraz nie wyobrażam sobie go nie mieć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moze skoro jest u mnie ta promocja to skusze sie na jakis kolorowy lakier, chociaz nalozylam na siebie lakierowy post na najblizsze kilka miesiecy.... no zobaczymy;)
      A preparat do skorek tez mam i uwielbiam:)

      Usuń
  5. Insta Dri ostatnio podbija moje serce;)
    aaa, jak znajdziesz pilnik z hello kitty daj mi znać:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje tez! Wreszcie mam top coat z prawdziwego zdarzenia:D

      Usuń

Copyright © 2014 Lemessoss , Blogger