Guess what time is it?

Mój nowy zegarek to spóźniony prezent od rodziców z okazji urodzin. Oficjalnie na piśmie DZIĘKUJĘ, była to dla mnie wielka niespodzianka:)

Uwielbiam duże zegarki z odrobiną bling bling, są piękną ozdobą i często na codzień stanowią moją jedyną biżuterię.   Model W65008L2 z Guess idealnie wpisuje się w moje gusta!


 
Zegarek był oryginalnie zapakowany w eleganckie etui ze słodką przywieszką. Pasek jest wykonany z prawdziwej skóry o fakturze wężowej, czarny, lakierowany. Natomiast tarczę bez cyferek zdobią litery G, a dookoła kryształki Swarovskiego.
 


Zdjęcie na tle artykułu z majowego Vogue – jak widać mój czasomierz idealnie wpisuje się w najnowsze trendy ;)




Jakie zegarki lubicie? Duże? Małe? Eleganckie? Sportowe? Na skórzanych paskach? Czy na metalowej branzolecie?

11 komentarzy:

  1. Duze :D Najlepiej neonowe :P
    Ja go widzialam aaa!!! Jestem boska hehe :D

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny prezent! też lubię duże zegarki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam takie szczescie, ze wszystkie moje zegarki to prezenty:)

      Usuń
  3. Ulalala, ale bajer. Ja to jestem infantylną zegarkonosicielką - duży, najlepiej silikonowy, różowy, może być z cyrkoniami:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Silikonowy, neonowy w sportowym stylu tez bym chetnie przygarnela;)

      Usuń
  4. Też raczej większe. Bardzo podobają mi się na bransolecie, ale od dawna mam tylko na paskach. Są dla mnie wygodniejsze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam jeden Fossil na bransolecie i rzeczywiscie nie jest najwygodniejszy, skora sie po pewnycm czasie idealnie dopasowuje do nadgarstka. Ale marzy mi sie jeszcze jakis zloty zegarek, taki w meskim stylu:)

      Usuń
  5. ja uwielbiam moj zegarek od babci z aparta na metalowej branzolecie, ktora ma wytloczone piekne kwiaty, jedyny problem to to ze zgubilam jedna czec bransolety w sylwestra i teraz jest za ciasny- jestem leniuchem i strasznie mi daleko do jubilera, musze sie zmobilizowac!!!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Lemessoss , Blogger