Ready for the beach


Z rozpoczynającego się dzisiaj weekendu cieszę się jeszcze bardziej niż zazwyczaj. Wybieramy się na 3 dni do Protaras i Ayia Napy, czyli na najpiękniejsze plaże po naszej stronie wyspy. Tak prezentuje się mój plażowy niezbędnik:
 
 

Poza tym dosłownie 2 godz temu kupiłam nowy filtr do twarzy (dlatego też pokazuje zdjęcie od producenta) - L'oreal solar expertise SPF 30.

Mój pochodzi z Grecji i już zdążyłam się zorientować, że ta seria do opalania L'oreal jest dostepna tylko w kilku krajach. Zdecydowałam się na ten krem, ponieważ słyszałam opinie, że ma takie same filtry jak La Roche Posay, poza tym jego cena była obniżona i kosztował tylko 9euro. Czy ktos z Was miał okazje go używać???  Ja przetestuję i na pewno dam znać czy mi się spodoba.

 



Jakie u Was plany na weekend?

Pozdrawiam!

12 komentarzy:

  1. Ahhh pękam z zazdrości ;)))) Też marzy mi się wygrzewanie w egzotycznym słońcu, ale niestety raczej jeszcze nie w tym roku :/ Mój weekend raczej spędzę na zaległych obowiązkach. Zresztą jak to zwykle przy piątku bywa u nas znowu pogoda się pogorszyła.

    Kilka lat temu używałam mleczka do ciała z tej serii co Twój krem. Dobry był, ale jak wiadomo skóra twarzy jest bardziej wymagająca niż ciała.

    Udanego weekendu! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj ale Ci zazdroszcze tej plazy;)))bo u mnie jak narazie 13 stopni :( Baw sie dobrze!!;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wkurzasz mnie tym postem o plażowaniu i wygrzewaniu się! :) Ja siedzę pod kocem w ciepłych dresach i skarpetach i się wygrzewam bo na zewnątrz od od kilku non stop pada. Zrobiła się iście jesienna pogoda :/ Ach jakże mi się teraz marzy takie plażowanie :)

    Baw się dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje, juz niestety po zabawie, wszystko co dobre szybko sie konczy :(

      Usuń
  4. Ja już drepcze, od ponad 20 godzin padało non stop i zero slońca - ach ta |wiosenna" Polska...już niedługo wracam i bede sie szykowac do plazowania z rozsadkiem. widze ze filtr 30 - ja rowniez, ale na facjate chyba w tym roku uzyje jednak 50tki ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na buzie tez kupilam 30 z Loreala i generalnie twarz mam jak corka mlycnarza biala....

      Usuń
  5. Cudownie... relaksuj się za nas wszystkie ;)
    Cypr jest przecudowny..

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tego filtru.
    Śliczny kostium :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie poczytać, że ktoś sobie już plażuje. Pomyśl czasem o tych, którzy w dalekiej Polsce codziennie mokną i wracają do domu ze skostniałymi dłońmi, pomimo że już czerwiec:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Lemessoss , Blogger