Nowe platformy

Niedawno byłam na większych zakupach ubraniowych i zachęcona wielkim banerem 30% off wstapiłam również do mojego ulubionego sklepu z butami i torebkami... No i zakochałam się od pierwszego wejrzenia:)


Temperatury zrobiły się jak najbardzije letnie, także zakup nowych sandałów na platformie jest jak najbardziej uzasadniony. Zauroczył mnie ich kolor, nie mam żadnych niebieskich/granatowych butów, a wydaje mi się że będą pasować do wielu ubrań z mojej szafy. Teraz jeszcze muszę popracować trochę nad opalenizną, bo jak widać moje stopy straszą siną bielą...


Platformy są bardzo wysokie, ale niezwykle wygodne i lekkie. Mimo, że nie są wykonane z naturalnej skóry, to tak jak inne buty z Charles&Keith wyglądają na porządne.W promocyji kosztowały niecałe 30 e, uważam że to całkiem rozsądna cena.

Platformy to moje ulubione obuwie letnie! A Wy lubicie sandały na koturnach?

30 komentarzy:

  1. wyyyyysooooooooookie! ja nie umiem chodzic na takich szczudelkach - przysiegam! ale 12 cm szpilka (byle nie z wbudowana platforma) nie jest zadnym ptoblemem ;)
    chyba dziwna jestem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie zdecydowanie wygodniej w platformach niż szpilkach, masz wyższy stopień zaawansowania w chodzeniu na wysokościach ;)

      Usuń
  2. Świetne! Bardzo lubię takie platformy, noga wygląda smukło a dodatkowo jest baaardzo wygodnie:) nie to co typowa szpilka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam koturny! Już nie mogę się doczekać kiedy u nas temperatury wzrosną :)

    OdpowiedzUsuń
  4. swietne - podoba mi sie zwlaszcza dwumaterialowa koturna :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Podziwiam ! Ja w czymś takim wyrżnęłabym się na pierwszym lepszym zakręcie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie się prezentują na stopie :) Ja sobie muszę sprawić sandałki, ale płaskie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja jestem malo nowoczesna i malo modna chyba bo nie podobaja mi sie koturny, noga w nich wyglada super, ale sam but to dla mnie porazka, moze jeszcze do spodni wloze ale do sukienki no way! Wiadomo - kwestia gustu, mnie strasza te buty, nie biala stopa bo stopa zdrowo wyglada i do tego czerwoniasty pazur :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Platformy byly modne juz w latach 70/80 wiec nie jest to wymysl nowoczesnej mody;)
      Zgrabnosc takiego buta tez zalezy od wyprofilowania samej koturny.Ja bardzo lubie szpilki, ale na codzien w platformach jest mi wygodniej.
      Pozdrawiam rowniez:)

      Usuń
    2. W gruncie rzeczy to masz racje - zle sie wyrazilam, chodzilo mi o to, ze ostatnio nie przemawiaja do mnie najnowsze trendy (lub te ktore powrocily z dawien dawna). Zabawne bo dzis sama kupilam koturny ! :)

      Usuń
  8. Mam i na koturnach i bez. Ale do codziennego biegania po mieście wolę płaskie sandały. Za to bardzo podoba mi się kolor. Właśnie wczoraj wyciągnęłam z domowej przechowalnie swoją granatową torebkę. Na pewno ją trochę ponoszę tego lata.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie niebieski kroluje w tym sezonie:)

      Usuń
  9. Bardzo ładne, ale dla mnie chyba za wysokie. Wygodne?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na razie przechadzalam sie tylko w sklepie i w domu i byly bardzo wygodne, zobaczymy jak sie spisza jutro w ciagu dnia:)

      Usuń
  10. świetne butki! ładnie stópka w takich wygląda :) choć ja bym się pewnie zabiła :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ee na pewno nie! Mozna sie przywyczajic:)

      Usuń
  11. podobają mi się bardzo takie buty, dla mnie jest tylko jeden problem, że źle prowadzi mi się samochód w nich i muszę zakładać inne, co jest trochę uciążliwe,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu sie zgadzam, prowadzenie samochodu w platformach nie jest zbyt wygodnie i bezpieczne.

      Usuń
  12. Bardzo ladne. Pod wplywem Twojego wpisu odkurzylam dzis swoje platformy co by sprawdzic czy w ogole jest szansa ze wcisne je na swoje "serdelki". I udalo sie, jednak moja stopa w nich nie przypomina Twojej zgrabniutkiej stopki! Wygladam raczej jak jakies zwierze z kopytkami. Kiedys tego typu buty nie podobaly mi sie wcale a wcale, ale... kobieta zmienna jest i w zeszlym roku zafundowalam sobie az dwie pary. Czasem dobrze jest popatrzec na wszystko z gory, bo nie zaprzeczysz chyba ze w takich butach perspektywa sie zmienia... Jak dla mnie kilka cm wzwyz to jakby troche cm mniej wszerz :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno nie jest tak zle! W blogoslawionym stanie to platformy sa chyba i tak lepsza opcja dodania sobie wzrostu niz szpilki.
      To prawda - w pracy zupelnie inaczej na mnie patrza gdy jestem wyzsza, jakos tak z wiekszym respektem :)no i A. wreszcie nie jest wyzszy o 2 glowy, latwiej dac buziaka;)

      Usuń
  13. buty sliczne choc nie dla mnie jestem wysoka i nosze tylko plaskie buty nawet do spodnicy a jamam pytanie czy widzialas gdzies w limassol maxi spodnice w pastelowych kolorach marzy mi sie taka ale nie wie gdzie szukac

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszcze Ci wzrostu, ja bym chciala byc jakies 5 cm wyzsza:)
      A maxi spodnic nie widzialam, tzn nie rozgladalam sie za takimi ale tez nic nie wpadlo mi w oko. Natomiast w Terranovie sa calkiem fajne maxi sukienki.

      Usuń
  14. Buty są bardzo ładne, mam jednak wątpliwości co do wygody chodzenia. Ale czego się nie robi żeby dobrze wyglądać?! Sama kupiłam na ten sezon 2 pary podobnych butów ale trochę niższych i już nie mogę się doczekać kiedy je założe.
    Całuski pa MA.

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam platformy, tylko ciężko mi w nich na rowerze jeździć:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Platformy cudne. Jeszcze tak wysokiego obuwia nie posiadałam, pewnie trzeba się najpierw przyzwyczaić do stawiania w nim kroków, ale kupnie takich butów bym nie odmówiła :) Zresztą, pewnie nie tylko ja :))

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Lemessoss , Blogger