Bombowy różowy

Moja najnowsza zdobycz – pozytywnie różowy lakier do paznokci:




Zupelnie przypadkiem trafilam do supermarketu Alfa Mega, gdzie jak się okazało wszystkie kosmetyki marki Maybelline przecenione były o 40%. Jako, że miałam dosłownie 3 minuty do przyjazdu autobusu chwyciłam tylko za najbardziej rzucający się w oczy lakier i pobiegłam do kasy. Lakiery Colorama kosztują u nas w regularnej cenie 5.40, a ten udało mi się kupić za 3.70e :D

Podoba mi się , że był zamknięty (z resztą jak cały asortyment Maybelline) w przeźroczystym opakowaniu, dzieki czemu mamy pewnosć, że nikt go przed nami nie otwierał. Widziałam, że tak pakuje się kosmetyki w USA, życzyłabym sobie, by wszystkie marki to robiły.

                                        

Co do samego lakieru, to posiadam już jeden Colorama o którym pisałam TUTAJ.

Cenie w tych lakierach przede wszystkim trwałosć, 5 dni bez uszczerbku gwarantowane.

 

Nowiutki, różowy-neonowy Pink Boom to idealny odcień na lato. Od samego patrzenia na paznokcie poprawia mi się humor. Do pełnego krycia potrzebne są dwie warstwy. Trochę długo schnie, ale da sie przeżyć. Mam nadzieję, że ta promocja jeszcze trochę potrwa, bo mam ochotę na kolejną buteleczkę.


Wiem, że seria Colorama niedawno polawiła się w Polsce. Próbowałyscie już tych lakierów? Ja jak najbardziej polecam!

  

22 komentarze:

  1. Śliczny! i bardzo wiosenny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam lakiery Colorama, ale jeszcze w tej starej wersji.

    Kolor bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja je poznalam dopiero na wyspie, wczesniej wydawalo mi sie ze Maybelline nie moze miec dobrych lakierow.

      Usuń
  3. Przepiękny kolor!
    Ciekawią mnie lakiery z tej serii :)
    Dużo osób o nich mówi

    OdpowiedzUsuń
  4. Idealny do letnich sukienek, a że u Ciebie sezon długi, pewnie często będziesz nim malować paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam lakiery maybelline wg mnie najlepsze z tych ze sredniej polki ten kolor jest przepiekny tez jestem z limassol zajrze tam moze cos mi sie spodoba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje, ze ta promocja jest nadal aktualna, daj znac jak cos upolujesz.

      Usuń
    2. hej bylam w alfamega i promocja nadal jest kupilam ten co ty zmalpowalam ha ha o dziwo nie ubylo duzo z kosmetykow lakierow nadal duzy wybor beze roze czerwienie no i ciemne kolory byly jest w czym wybierac

      Usuń
    3. Ale fajnie! Ciesze sie, ze go sobie kupilas, mam nadzieje, ze bedziesz tak zadowolona jak ja:)
      Ja dopiero po Wielkanocy bede w rejonie Alfa Megi, moze jeszcze sie na cos zalapie.

      Usuń
  6. ładniutko wygląda na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomijajac krzywizne moich paznokci;)

      Usuń
  7. Ja mam bodajże kolor o numerku 06, taki róż połączony z czerwienią, i jestem z niego bardzo zadowolona. Zdziwiło mnie, że u Ciebie długo schnie bo mój wysycha w ekspresowym tempie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest to jakies mega dlugie wysychanie, ale np Essie schnie szybciej ;)

      Usuń
  8. Nie próbowałam coloramy w nowej wersji, ale ten kolor tak mi się spodobał, że jak tylko zakończę długi weekend, to przejdę się do drogerii. Cudowny ten kolor!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje, ze jak sprobujesz, to nie pozalujesz;)

      Usuń
  9. ladny kolor! bedzie slicznie wygladal do opalonych dloni. Tymczasem ja jestem w szoku, z ktorego wyjsc nie moge. Od 4 miesiecy uzywam odzywki Eveline,nie dosc, ze paznokcie sa zdrowe, dlugie, ladne, to lakier trzyma mi sie 3-6 dni, w zaleznosci od marki! Przedtem moj lakier odpryskiwal tego samego dnia, nie sciemniam! Dlatego wolalam jakies poltransparentne kolory, ktore jako tako sie prezentowaly. Teraz szaleje z soczystymi pazurkami ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaluje, ze nie kupilam tej odzywki Eveline bedac w PL, moje paznokcie okropnie sie rozdwajaja:( Moze poprosze Mame, zeby mi przywiozla :)

      Usuń
  10. Przepiekny kolor lakieru, idealny na lato:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi się ten kolorek podoba, takiego chyba jeszcze nie mam:)) (zawsze to mówię;D)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo lubie rozowe lakierki, wiec dla mnie bomba;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Lemessoss , Blogger