Hit sezonu?!

Nie jestem wiernym wyznawcą najnowszych trendów, ale lubię wiedzieć co w trawie piszczy. Wiele portalów modowych obwieszczało, że jednym z must have tego sezonu jest niebieska torebka. Po  dłuższym namyśle, czy potrzebuję kolejnej torebki (oczywiście!), czy będę ją nosić za rok (na pewno!), czy pasuje mi do reszty garderoby (pasuje, pasuje, a jak nie to się coś dokupi ;)) weszłam w posiadanie :


Kolejna torebka, a raczej w tym przypadku torba, od Charles&Keith! Nic na to nie poradzę, że ich torebki trafiają w mój gust i profil finansowy. Jak zwykel ładnie wykonana, ciekawa podszewka w kratkę i niebanalny, niebieski kolor. No i jest na prawdę ogromna, tak dużej torebki w swoim zbiorze jeszcze nie miałam.




Jak Wam się podoba?
Macie już swoją hitową niebieską torebkę?

29 komentarzy:

  1. No popatrz, wyprzedzam trendy, niebieską torbę mam już od roku :DDD Inna rzecz, że prawie jej nie noszę ... :/ Kto zrozumie kobietę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. moja siostra jest maniaczką torebek i posiada ich całkiem sporo:)
    a ta torebeczka, bardzo ładna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje:) Ja tez juz zaliczam sie do torebkomaniaczek:)

      Usuń
  3. ja niebieska torebke kupiłam rok temu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam torebki w prawie wszystkich możliwych kolorach, a że PRAWIE robi wielką różnicę:) to niebieskiej nie mam:( Twój wybór świetny: super kolor, super format, no i w ogóle...niebieski jest czarnym tego sezonu;)
    wcale się nie dziwię Twojej słabości do Charles&Keith, bo po kilku rzeczach jakie u Ciebie widziałam mają naprawdę ciekawą ofertę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Milo mi, ze Ci sie podobaja:)
      Mnie sie z kolorowych marzy jeszcze jakas pastelowa, idealna na lato.

      Usuń
  5. Bardzo ładna torebka :) Też będę musiała sobie sprawić jakąś niebieską torebeczkę :))


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo w moim guście. A ma pasek na ramię?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, dolaczony byl dluzszy pasek, ale ja go nie nosze.

      Usuń
  7. Świetna torebka. O nie, jak to możliwe,że nie mam niebieskiej torebki, choć mam ich milion;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest odpowiedni moment, zeby ten brak nadrobic:)

      Usuń
  8. Fason torebki jest super ale kolor totalnie nie mój :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie lubisz niebieskiego?

      Usuń
    2. To chyba jedyny kolor do którego nie jestem w stanie się przełamać. Próbowałam go oswoić ale nie wychodzi mi to, po prostu ja i kolor niebieski nie za bardzo się lubimy :)

      Usuń
    3. Chyba kazdy z nas ma taki kolor, u mnie jest to zolty:)

      Usuń
  9. Bardzo fajna i wydaje sie byc praktyczna. O widzisz, dobrze wiedziec, ze niebieskie w modzie, ja mam pomaranczowa, ale nie jestem maniaczka torebek i zwykle nosze jedna przez dluzszy czas, chyba, ze do czegos na prawde nie pasuje to zmieniam na jakies wieksze wyjscie czy pod konkretne ubranie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna torebka! Bardzo fajny kolor - na nadchodzącą wciąż wiosnę idealny! Ja póki co w kolorowych torebkach mam zaległości. Jedynym szaleństwem jest jeszcze nie noszona czerwona torebka - idealna na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie ma nic ładnego w sklepach :(

    OdpowiedzUsuń
  12. mi się podoba ta toreba;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Torebka jest naprawdę ładna. Ja niebieską torebkę kupiłam w ubiegłym roku. Natomiast obecnie zachorowałam na coś w soczystych kolorach. Bardzo ładną kolekcję ma mój z kolei ulubiony sklep PARFOIS. Nie wiem czemu wczoraj jednak kupiłam torebkę w kolorze brudnego różu w TK. MAX. Zaraz po przyjściu do domu stwierdziłam że jednak NIE! Chyba zamiłowanie do torebek i butów masz po mnie. Całuski
    MA.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzialam na stronce Parfois wiele ladnych torebek. Zdecydowanie uwielbienie do torebek mam w genach:) Chociaz i tak mam ich mniej niz Ty :)

      Usuń
  14. Jestem na etapie poszukiwania torby - to spędza wręcz mój sen z powiek. Zamarzyła mi się taka a'la Zara - jednak nie znalazłam jeszcze tej jedynej. Teraz jeszcze okazuje się, (po Twoim poście) że wypadałoby mieć niebieską, więc muszę kupić 2 torby:)
    Jak tylko powyprzedają się kosmetyki, jadę na szoping;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A moze wystarczy jedna - shoper ala zarowy w kolorze niebieskim?!:)
      Powodzenia w wyprzedazy!

      Usuń

Copyright © 2014 Lemessoss , Blogger