Creamy face & eye foam cleaner Apivita - nowy, naturalny żel do mycia twarzy


Mimo mojej nieustającej miłości do różowej pianki Vichy, chciałam spróbować nowego produktu do oczyszczania twarzy i tym razem postawiłam na grecki kosmetyk marki Apivita.
 
Po kilku dniach używania jestem bardzo zadowolona i dlatego postanowiłam Wam go pokazać. Bardzo dobrze oczyszcza, skóra na twarzy jest niezwykle miękka. Bardzo fajnie się pieni i delikatnie pachnie. Ma wygodną pompkę i już widzę, że to bardzo wydajny kosmetyk.  Jest tańszy od pianki Vichy i ma większą pojemność. Szczerze mówiąc wszystko mi się w tym pianko-żelu podoba:)
 


Kremowa pianka do mycia  ma w sobie aż 93% składników pochodzenia naturalnego!

Usuwa zabrudzenia i makijaż z twarzy i oczu, jednoczesnie nie wysusza skóry.
Oliwa nawilża i odżywia skórę,  natomiast lawenda działa kojąco, a propolis zapewnia łagodne działanie antyseptyczne i antyoksydacyjne. Idealny dla wszystkich rodzajów skóry. Testowany dermatologicznie.

Ekskluzywna innowacja: APIVITA zamieniła wodę w składzie produktu na  napar z zielonej herbaty, aby wzmocnić działanie przeciwutleniające.

Wykluczone zostały  składniki syntetyczne, które są szkodliwe dla zdrowia i środowiska naturalnego.
Produkt bez: SLES, SLS, oleju mineralnego,  silikonów i glikolu propylenowego.


Dla zainteresowanych skład:

Aqua*, Aqua, Sodium Lauroyl Glutamate, Sodium Lauroamphoacetate, Coco-Betaine, Lauryl Glucoside, PEG-120 Methyl Glucose Dioleate, Peg-60 Almond Glycerides, Glycol Distearate, Laureth-9, Lavandula Angustifolia* Extract, Olivoyl Hydrolyzed Wheat Protein, Panthenol, Propolis, Saponaria Officinalis Leaf Extract, Camelia Sinensis Leaf*, Glycerin, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Citric Acid, Benzyl Alcohol, Methylparaben, Potassium Hydroxide, Butylene Glycol, Propylparaben, Copper Aspartate, Zinc Aspartate, Manganese Aspartate, Parfum, Limonene, Linalool, Hexyl Cinnamal, Citronellol / * Green tea water

Pisałam już wcześniej o innych produktach tej marki, możecie przeczytać TUTAJ.

Na Cyprze kosmetyki Apivity są dostępne w Debenhams i w praktycznie każdej aptece.

W Polsce nie są dostępne stacjonarnie, natomiast możecie je kupić online NA ICH STRONIE (albo jesli wybieracie się na wakacje do Grecjii lub na CyprJ).
 
Zachęciłam Was do wypróbowania greckich kosmetyków?

 




5 komentarzy:

  1. Nie pokazuj mi kosmetykow :) Slinka mi cieknie na widok tej pianki :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pianka do mycia, nie do jedzenia:P
      Mam dzis GR na paznokciach, niezle daje po oczach! thx:*

      Usuń
  2. Chyba się przejdę po to cudo:)Bo nie mogę sobie poradzić z suchą skórą,a wszystkie żele niestety ją jeszcze bardziej przesuszają:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto sprobowac, maja tez w ofercie mleczko specjanie dla suchej skory - Cleansing Milk for Normal/Dry skin with honey & orange:)

      Usuń
  3. włączyłaś mi chcicę =.=

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Lemessoss , Blogger