Domowe SPA w moim wykonaniu


Dawno na moim blogu nie było żadnego TAGu, a akurat wczoraj zostałam zaproszona do zabawy przez Zanke (bardzo mi miło!)


Zasady:

Należy podziękować osobie, która nas otagowała, potem udzielić odpowiedzi na 9 pytań (pytania się nie zmieniają). Potem zapraszamy minimum 3 osoby do zabawy. W notce musimy umieścić avatar (powyżej).

 

Pytania:
1. Jak często robisz sobie domowy dzień piękności?

Staram się przynajmniej raz w tygodniu, zazwyczaj w piątek wieczorem,  urządzić sobie namiastke SPA.

2. Ile czasu Ci to wszystko zajmuje?

Krócej niz bym chciała ;)

3. Jaka muzyka sprzyja Twojemu relaksowi w tych chwilach?

W tle moich zabiegów pielęgnacyjnych często lecą filmiki urodowe z Youtube.

4. Co lubisz pić podczas swoich zabiegów?

To zależy -  w zimie rozgrzewam się herbatą owocową, a w lecie popijam orzeźwiające drinki ;D

5. Co robisz z twarzą?

Po tradycyjnym demakijazu, używam drobnoziarnistego peelingu (jestem na kupnie nowego – co polecacie?) a później nakładam maseczkę – zazwyczaj mam zapas różnorakich masek w saszetkach, ostatnio używałam Ziaja Kozie Mleko, bardzo przyjemna!

6. Co robisz z ciałem?

Zamiast peelingu  złuszczam skóre na ciele myjąc je specjalną ścierająca rękawicą z marokańskiego hammamu. Do nawilżania stosuje moje ukochane masła z The Body Shop. Raz na miesiąc funduje też sobie pedicure.

7. Co robisz z włosami?

Nie jestem zapalona włosomaniczką... nie przepadło mi do gustu olejowanie włosów, także jedynym dłuższym zabiegiem dla mojej czupryny jest nałożenie od czasu do czasu maski Biovax pod czepek na około 30 minut.

8. Na co zwracasz szczególną uwagę?

Przede wszystkim muszę być sama w domu podczas tych wszystkich zabiegów pielęgnacyjnych, nie lubię jak mi ktoś przeszkadza gdy w skupieniu nakładam maseczki ;)

9. Jak wyglądasz i czujesz się po?

Z jednej strony jestem zrelaksowana, a z drugiej potwornie zmęczona...

10. Otaguj 3 dziewczyny do wspólnej zabawy (lub więcej).
                   Zapraszam następujące dziewczyny (i każdego, kto ma ochotę się przyłączyć):


·         Beauty Station

·         Tylko Sekretarka

·         Agniecha1988

14 komentarzy:

  1. O mnie zapomnialas aaaa! Nie wybacze Ci tego ;(
    U mnie tez zdecydowanie za krotko to trwa, albo Dawid sie obudzi albo maz z pracy wroci :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze taguje Cie, telepatycznie :D

      Usuń
  2. Faaaaaaajnie!
    Tez lubie takie chwile relaksu w domu.
    kobiety ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym nie pogardzila wypadem do prawdziwego SPA...tak na tydzien:)

      Usuń
  3. Kurcze pieczone! Upss... Czytając wpis zaczęłam mieć wyrzuty sumienia, że termin mojego dnia piękności już dawno minął, gdy natknęłam się na informację o tym, że mnie otagowałaś. Dzięki. Jutro siedzę do nocy i robię się na bóstwo, a potem zdam relację :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz, zmobilizowalam Cie do zabiegow upiekszajacych, niech mi ktos powie, ze blogosfera nie wplywa na zycie codzienne;)
      Czekam na relacje!

      Usuń
  4. haha też lubię być sama w domu podczas moich pięknościowych rytuałów :) to znaczy tak czy siak Kota się pod nogami kręci, ale na nią staram się uwagi nie zwracać :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak moj szczeniak, tez sie zawsze plata pod nogami:)

      Usuń
    2. zwierzaki :) one zawsze mają wyczucie chwili :)

      Usuń
  5. Ja tam lubię opiekować się włosami, właśnie różne maski, oleje, inne cuda, niestety moje włosy bez tego pewnie by wypadły:/

    OdpowiedzUsuń
  6. Znam to uczucie zmęczenia...

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki, jak znajdę chwilkę to chętnie odpowiem :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Lemessoss , Blogger