Nowości do paznokci

Kupiłam ostatnio kilka nowych produktów do paznokci. Miałam okazję użyć ich raz bądź dwa, więc zdążyłam sobie wyrobić jakąś opinię.



  • Mini lakier do paznokci Oh My Gosh w kolorze Romanctic Rose - bardzo lubię lakiery z Gosha, mają świetną konsystencję i wygodne pędzelki (nie jestem fanką cienkich pędzelków). Kolor jest delikatny i niestety potrzebuje 3 warstw do ładnego przykrycia paznokcia. Podoba mi się za to malutka buteleczka, bo wiem, że lakier na pewno zużyję.

  • Top coat finishing touch z firmy Erre Due -  PORAŻKA na całej lini.... nie sądze, żeby produkty tej greckiej marki były dostępne w Polsce, ale gdybyście kiedyś gdzieś na nie trafiły to nie myślcie nawet o zakupie tego badziewia! Zamiast przyśpieszać schnięcie lakieru kolorowego, wydłuża ten czas do granic absurdu: po 3 godzinach od nałożenia tego top coata poszłam spać, a rano miałam "manicure pościelowy".... 
 
  • Instant Cuticle Remover od Sally Hansen - po pierwszym zastosowaniu tego preparatu krzyczałam EUREKA!:) serio, to na prawdę usuwa moje skórki.Wreszcie nie muszę kombinować z wycinaniem. I już widzę, że jest to niezwykle wydajny produkt.

A teraz prośba - polećcie mi top coat, który na prawdę przyśpiesza wysychanie lakieru:) Może coś z Sally Hansen lub OPI? Bo Essie u mnie niedostępne... Z góry dziękuję!

15 komentarzy:

  1. Kilka lat temu też bardzo lubiłam lakiery firmy Gosh, z czasem jednak przerzuciłam się na inne marki :) Mam jednak cały czas sentyment do Gosha :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zapałałam miłością do wszelkich kosmetyków Gosha po przyjeździe na Cypr, nie dość że mają dobrą jakość, to wypadają stosunkowo niedrogo na tle innych marek:)

      Usuń
  2. Seche Vite ładny przyspiesza wysychanie ale dla mnie jest za gęsty, za glutowaty...
    Lakierów z firmy Gosh jeszcze nie miałam, trza się rozejrzeć :D Ładny kolorek, idealny na co dzień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O Seche Vitcie tez slyszalam, ale musialabym go z neta zamawiac, wole cos kupic stacjonarnie. Udanego rozglądania;)

      Usuń
  3. bardzo fajny kolor ma ten lakier ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor fajny, szkoda że taki prześwitujący:/

      Usuń
  4. przepiękny ten odcień goshowy, ale nie wyobrażam sobie 3 warstw lakieru, musiałabym chyba wziąć dzień wolny w job, żeby to mi wyschło:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eee tam, zawsze można w pracy sobie walnąć mani ( mnie sie zdarza w przerwie na lunch) a potem udaje, że jestem zajęta wszystkim, tylko nie stukaniem w klawiaturę:)

      Usuń
    2. Kochana, ja mam cały zestaw manikiurzystki w biurku pochowany, taki wiesz, awaryjny zestaw;) gorzej jak mi klient wejdzie w trakcie:P

      Usuń
  5. jak zużyję mój obecny żel to na pewno skusze się na ten od Sally Hansen :)

    OdpowiedzUsuń
  6. OPI Rapid Dry jest swietny polecam lakier trzyma sie po nim dluugo,blyszczy jak zel,i schnie szybciutko!;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Remover od SH jest też na mojej liście zakupowej :) Muszę tylko wykończyć paskudztwo od Lovely :/

    OdpowiedzUsuń
  8. ja z koleji jestem zakochana w Erre ceramic top coat! jak nie do konca się zraziłaś to polecam:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Lemessoss , Blogger