Essie w Elle

Wstępując dziś do kiosku koło pracy zupełnie przypadkiem rzuciłam okiem na gazety i moim oczom ukazał się najnowszy numer greckiego Elle z lakierem. Nie mogłam uwierzyć, że dodatkiem okazał się być lakier ESSIE! Na Cyprze Essiaki są nie do kupienia w regularnej dystrybucji, więc moja radość jest ogromna:)


Ostały się tylko dwa egzemplarze, jeden z czerwonym a drugi z brązowym lakierem. Bez dłuższego zastanawiania sięgnęłam po czerwień i tym sposobem weszłam w posiadanie mojego pierwszego Essie. Cena Elle z dodatkiem to 5.90 euro, więc na pewno się opłacało:) Rozglądne się jeszcze w innych periptero, może uda mi się znaleść więcej kolorów. A Wam pewnie za niedługo pokaże moją zobycz z bliska.

Miłego weekendu!!!

21 komentarzy:

  1. no nieźle! też bym brała :D piękna ta czrwień, czekam na prezentacje na paznokciu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie juz jutro pomaluje nim pazurki:)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Uwielbiam czerwone lakiery, chce jeszcze rozowy:D

      Usuń
  3. koniecznie poszukaj więcej gazet, jeśli nie masz do nich dostępu :) są tego warte :) za 6 euro bez dwóch zdań się opłaca! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jutro wybieram sie na poszukiwania:)

      Usuń
  4. No proszę co za dodatek :) Szkoda, że u nas w gazetach takich nie ma...Ciekawe jak na pazurkach będzie się prezentować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie po raz pierwszy taki fajny dodatek sie pojawil, tak to jakies notesy czy kremy do rak:)

      Usuń
  5. Klasyk, na pewno się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten lakier będzie pięknie wyglądał przy opalonej skórze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy bladej tez sie niezle prezentuje:)

      Usuń
  7. pokazuj lakier na pazurkach :D jakbym zobaczyła w kiosku taką gazetę z pewnością bym wzięła :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedy my się doczekamy w Polsce takich dodatków do gazet... esz :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Haha też go kupiłam :D :)Wchodzę do periptero i patrzę i nie mogę uwierzyć a tam Essie w Elle :)Też mam czerwony,i widziałam też ten brązowy.Rozglądaj się kochana,bo ja jeszcze znalazłam w Elle miniaturę tuszu do rzęs z YSL za 4,90:D I w Cosmo był też suchy szampon z batiste:)Normalnie kocham Grecką prasę :D :)Buziaczek :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana jak milo ze jestes:)
      Musze koniecznie znalesc Cosmo z Batiste, dzieki za cynk :*

      Usuń
    2. zazdroszczę Wam dziewczynki :) w Polsce to nawet na próbkę w gazecie już ich nie stać :P a co dopiero o porządnych lakierze. Ps. czy firma Korres w Grecji jest dostępna od ręki w jakiś punkcie?

      Usuń
    3. Kosmetyki Korres są na Cyprze dostepne w prawie kazdej aptece, a takze w Debenhams.

      Usuń
  10. Jak to Essie? Jak to w gazecie?
    Zemdlałam.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  11. oj szkoda, ze u nas ostatnio dodatki sa nieciekawe :(

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Lemessoss , Blogger