Curry z krewetkami

Powrót kulinarnej niedzieli :)


Bardzo lubię owoce morza, a zwłaszcza krewetki. Najczęściej przyżądzam je jako dodatek do makaronu lub smażę na maśle z dodatkiem czosnk. Wczoraj mieliśmy ochotę wykombinować coś nowego i w taki sposób powstało danie, które jest bohaterem dzisiejszej notki. Chcieliśmy ugotowć coś chińskiego, a wyszło bardziej indyjskie:)

 Curry z krewetkami zrobiliśmy według TEGO PRZEPISU. Wyszło przepyszne! My bardzo lubimy ostre potrawy i ta rzeczywiście sprostała naszym oczekiwaniom. Do oryginalnej receptury dodaliśmy jeszcze trochę mrożonych warzyw. Wszystko podane z ryżem basmati.


Lubicie kombinować w kuchni? A może macie jakieś ciekawe przepisy na krewetki?

6 komentarzy:

  1. Jadłam krewetki dwa razy w życiu. Chyba nie były najlepiej przyrządzone, bo nie tęsknię za nimi. Myślę, że jeszcze kiedyś spróbuję, ale jakieś naprawdę dobrze wykonane danie ze świeżych owoców morza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wedlug mnie najlepsze sa krewetki z grilla, a najlepiej wybrac sie na poczatku do restauracji specjalizujacej sie w rybach i owocach morza.

      Usuń
  2. Ja nie lubię ostrych potraw, ale krewetki uwielbiam, więc dla nich bym się poświęciła;)

    OdpowiedzUsuń
  3. też lubię ostre dania :) na pewno wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. omniom ale pyszności! Krewetek curry jeszcze nie jadłam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam ciekawych przepisów, bo krewetki jadłam raz w życiu w pikantnej zupie-kremie i nawet nie wiedziałam, że jej jem :) Danie super wygląda i bardzo lubię ostre potrawy, więc pewnie przypadło by mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Lemessoss , Blogger