Ballerinki

Co mi poprawia humor?
a) czekolada
b) zakupy
c) komedia
d) więcej czekolady....


Niemniej jednak nadszedł ten moment w moim życiu, że czekoladzie trzeba powiedzieć STOP. Natomiast sezon na zakupy wiosennej garderoby uważam za otwarty!

Przedstawiam ostatnią zdobycz z wyprzedaży w domu handlowym Debenhams.
Balerinki pochodzą z firmy OASIS i były przecenione z (OSZAŁAMIAJĄCEJ CENY) 50 euro na 17. Nie są nawet skórzane. No ale ujęło mnie to złote zdobienie, niby klasyka, ale ze smaczkiem.



Bardzo lubię ubrania OASIS, ale ich ceny w regularnej sprzedaży są zastraszające... Topy za 40e, sukienki za 80e, masakra! Dlatego zawsze poluję na wyprzedażach i to tych 70% off ;)

Jeżeli nie znacie tego sklepu, to zajrzyjcie sobie na ich stronkę, wysyłaja do PL i nadal trwa SALE.


Poczyniłyście już jakieś wiosenne zakupy?


Miłego poniedziałku!

23 komentarze:

  1. fajne butki, balerinki zawsze w modzie i do tego wygodne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie kuś tak :) Pocieszam się faktem że jak wrócę na Cypr to wyprzedaże pewnie już będą na końcówce :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, juz sie wszystkie wyprzedaze zimowe koncza, ale niebawem zaczna sie nowe;)

      Usuń
  3. ja nie lubię balerinek, dziwnie się w nich czuje, ha ha :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio, to w jakich butach smigasz na codzien?

      Usuń
  4. Uwielbiam baletki. Niestety w PL to jeszcze dobre dwa miesiące zanim je założę... :( Przeceny w tym roku były bardzo kiepskie, praktycznie nic nie kupiłam, ale za to nowymi kolekcjami jestem zachwycona. Tylko kupować i czekać na wiosnę :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez jeszcze w balerinkach nie chodze, ale mysle ze za 2-3 tygodnie zamienie botki na lzejsze obuwie:)

      Usuń
  5. jak ja już się nie mogę doczekać kiedy będę mogła wyciągnąć letnie butki z pudełek :D piękne są

    OdpowiedzUsuń
  6. O tak, lubię tę firmę, aczkolwiek zawsze oszałamiają mnie takie ceny za buty z jakiegoś sztucznego materiału. Ja jednak nie przepadam za balerinkami.Zdecydowanie się w nich męczę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sie mecze na szpilkach, zdecydowanie wole plaskie buty...

      Usuń
    2. Na szpilkach to pewnie każdy się męczy, nawet jak twierdzi,że jest inaczej;)Dla mnie balerinki sa za płaskie, przez co podobno są niezdrowe dla kręgosłupa, dlatego najbardziej odpowiadają mi trampki na grubszej podeszwie, albo buty na małym wygodnym koturnie:)
      P.S. Mam nadzieję,że też kiedyś odwiedzę Monaco i zbiorę swoje wrażenia.

      Usuń
  7. ballerinki wyglądają naprawdę ładnie ;) szukam właśnie takich, jednak wolałabym gładkie, bez zdobień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam takie gladkie z h&m, ale juz nie wygladaja dobrze, zbyt mocno je ekspoatowalam:)

      Usuń
  8. Bardzo ładne buciki, eleganckie i wyglądają jak ze skóry :) Też bym sobie musiała sprawić jakieś balerinki na wiosnę. Warto rzucić się na wyprzedaże, można tyle kasy zaoszczędzić, że szok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zadko kupuje ubrania w normalnych cenach, jestem wyprzedażomaniakiem;)

      Usuń
  9. u mnie z wiosennych zakupów to tylko truskawki kupiłam, to to nie wiem, czy się liczy?:D butki są ładne. Już się nie mogę doczekać, aż będę mogła przerzucić się na baleriny;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A były te truskawki na wyprzedaży w warzywniaku?:) bo jak tak to się liczy;)
      Ja też sie już nie mogę doczekać,mam nadzieję, że nastąpi to już pod koniec lutego!

      Usuń

Copyright © 2014 Lemessoss , Blogger