Nowość kontra staroć - portfele

Systematycznie, co około 2 lata zmieniam swój portfel. Kiedyś lubiałam intensywne barwy, ostatnio jednak stawiam na klasykę. Mój ostatni portfel marki Jean Norman kupiłam w Debenhams na promocji - urzekła mnie ta ozdobna kokardka:) spisywał się nieźle, chociaż zamek kieszonki na drobne szybko się popsół i często miliony monet rozsypowało się w torebce...

Nowy portfel dostałam w zeszłym tygodniu, ukochany zakupił go w moim ulubionym sklepie Charles&Keith na przecenach. Jest przepiękny! Elegancki, wykonany z dbałością o najmniejsze szczegóły, czarny ze zlotymi dodatkami. Wydaje mi się, że jest bardziej poważny niż ten z kokardką, mam też nadzieje, że będę w nim nosić 'poważniejsze pieniądze' :D



25 komentarzy:

  1. Oba boskie! Jak żałuję, że u nas nie ma Charles&Keith...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiscie ktos w PL powinnien go otworzyc, na pewno cieszyl by sie duza popularnoscia.

      Usuń
    2. W Polsce juz jest sklep tej firmy, na razie tylko jeden, w Lodzi.

      Usuń
  2. Mozesz mi oddac swoj stary na przyklad... hihihi. Moj wyglada jak portmonetka babci, oczywiscie malzonek mi taki kupil i musze go nosic, a on jak na zlosc sie nie rozpada.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maz, ajk to facet, postawil na solidnosc a nie na dizajn;)

      Usuń
  3. Ja ciągle jestem jeszcze na etapie kolorowych portfeli, nosząc czarny musiałabym przyznać sama przed sobą, że już taka młoda nie jestem :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heheh dzieki, o ja juz stateczna dama jestem :P

      Usuń
  4. Portfel pięny. Ja swój zakupiłam w sklepie z akcesoriami skórzanymi na Miodowej w Krakowie i mam go już 5 lat! Jest bardzo funkcjonalny. Ma

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście zakładł się błąd w pisowni-piękny!

      Usuń
    2. Wiadomo, akcesora z prawdziwej skory sa praktycznie niezniszczalne:)

      Usuń
  5. heh, znow stwierdzam, ze jakas inna jestem! Kwestia portfeli w ogole mnie nie rusza :D Im mniejszy tym lepszy dla mnie. swoj mam juz ladnych kilka lat i ani mi przez mysl nie przeszlo, zeby to zmienic ;)) chociaz nie powiem, ten z kokardka bardzo mi sie podoba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eee tam, przeciez te wszystkie platynowe Visy musza miec elegancki domek!!;P

      Usuń
  6. Oba są ładniutkie, każdy w swoim stylu. Ten z kokardką jest tak cudownie infantylny:), a nowy pasuje chyba do torebki?? Wydaje mi się, że były zdjęcia Twojej ślicznej torby z Ch&K ???
    Ja mam portfel z kukuxumusu bo ubóstwiam ich ludziki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, Ch&K ma swietne torebki, buty i jak widac portfele tez:)
      Za to najwiekszy sentyment mialam do portfela Juventusu Turyn, ktory niestety zostal mi skradziony:(

      Usuń
  7. Prześliczny ten nowy portfel, bardzo elegancki. Ja mój obecny znalazłam w TkMaxxie, też na przecenie :) Jest turkusowy, mimo że bardzo lubię czarne dodatki i ubrania.

    OdpowiedzUsuń
  8. ojej oba portfele są cudowne ;)
    klasyka i elegancja
    buziaki
    zapraszam na konkurs

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny! Mam pytanko ten piesek niżej to akita inu??? Uwielbiam je

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak na gadżeciarę przystało także lubuję się w nietuzinkowych portfelach. Sama staram się je wymieniać co rok. Lubię duże, pojemne, z mnóstwem przegródek, miejscem na zdjęcie. Twoje cuda wyglądają właśnie na takie w "moim stylu", więc wiesz zapewne, że już Ci zazdraszczam:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gadzeciary wszystkich krajow laczmy sie i pokazujmy swoje skarby!:D

      Usuń
  11. Nowy portfel jest przepiękny!!
    Gratulacje dla Twoje mężczyzny - świetny gust. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ten nowy jest cudowny! lubię takie duże portfele. ostatnio również postanowiłam swój wymienić bo miałam go juz od 5 lat. chciałam czarny ale wybór padł na granatowy, z lekka marynarski :D nie mogę sie jeszcze przekonać do tych 'poważnych' portfeli :)

    OdpowiedzUsuń
  13. u mnie najczęściej goszczą czerwone portfele :) podobno przynoszą szczęście (chociaż nie wiem czy to prawda, bo jeden z tych właśnie czerwonych ukradziono mi w pociągu-w dodatku jechałam wtedy na egzamin na prawko :( wszystko poszło-dokumenty, kasa i było po egzaminie )
    a z Twoich ten z kokardką bardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Lemessoss , Blogger