Kosmetyki przywiezione z Polski

Minęły już dwa tygodnie odkąd wróciłam z Polski na Cypr i dopiero dziś jestem w stanie pokazać Wam kosmetyki, które ze sobą przywiozłam. Nie jest tego dużo, miałam zakupić znacznie więcej produktów (zwłaszcza po Waszych rekomendacjach), ale brak czasu na latanie po drogeriach oraz przede wszystkim limit bagażu znacząco mnie ograniczyły. Kupiłam kilka kilka kosmetyków, które znam od dłuższego czasu i bardzo lubię (np. krem Lirene), jak i sporo nowości, o których głośno w blogosferze (np. maska Alterra, płyn micelarny Be Beauty). Wiele z poniższych produktów zaczęłam już używać, ale spora część czeka na swoją kolej. Jeszcze tylko dodam, że większość kosmetyków kupiłam sama, kilka dostałam, a na ostatnim zdjęciu prezentuję kilka z tych, które wygrałam w konkursie u Magdy z bloga http://pokrewneswiaty.blogspot.com/

1. Pielęgnacja



maska do włosów z granatem Alterra / szampon przeciwko żółknieniu włosów blond Joanna / maska do włosów z keratyną Biovax / balsam do ciała Q10 Isana / mleczko do ciała ujędrniające Soraya / płyn micelarny BeBeauty / zmywacz do paznokci BeBeauty / maseczki w saszetkach Ziaja / serum do włosów A+E Biovax / ocet malinowy do włosów w spray Marion / sól do kąpieli z Kopalni soli w Wieliczce / masło do ciała Tutti Frutti / krem na dzień matujący Lirene / krem ochronny Soraya / krem nawilżający +25 Ziaja / serum złuszczające Bioderma / żel pod oczy ze świetlikiem Floslek


2. Kolorówka


maskara Get big lashes Essence / złota kredka do oczy Essence / podkład Wake me up Rimmel / lakier do paznokci Wibo / szminka Nude Celia

3. Wygrana :)


bezbarwny błyszczyk Avon / lakier do paznokci Avon / spray do stóp Avon / krem koloryzujący Nuno Ziaja / dwufazowy płyn do demakijażu Ziaja / odżywka do włosów Herbal Time
(paczka od Magdy zawierała znacznie więcej rzeczy, niestety nie mogłam ich wszystkich ze sobą zabrać, ale jeszcze raz serdecznie dziekuję:*)

Używałyście czegoś z mojego zbioru? Jeżeli któryś produkt Was zaciekawił, to dajcie znać, postaram się (prędzej czy później:)) napisać jego recenzję.


21 komentarzy:

  1. Trochę tego przywiozłaś :) Daj znać jak sprawuje się rimmel wake me up !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napewno dam znac, jednak za jakis czas bo obecnie uzywam Healthy Mix.

      Usuń
  2. hah! kilka z Twojej listy znalazlo sie tez w moim bagazu :)
    postawilam na kremy do twarzy, masla do ciala, maseczki i lakiery do paznoki!
    Mam zapas na rok :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakie kremy kupilas?
      Ja balsamow do caiala tez mam zapas na rok:) ale lakierow za malo przywiozlam:(

      Usuń
  3. kilka z nich używałam/używam i bardzo sobie chwalę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przez pomylke usunelam Twoj komentarz:(
      A pomadke Cleii kupilam u siebie na osiedlu w malej drogerii.

      Usuń
  5. Dużo tego, uwielbiam maskę z Alttery:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie tak srednio podeszla szczerze mowiac....

      Usuń
  6. Wow, ale tego dużo;) Znam kilka z tych kosmetyków;)

    OdpowiedzUsuń
  7. kurcze lipa troszkę, że musiałaś część kosmetyków zostawić w Polsce, no ale tak to jest z bagażami w samolotach, że trzeba się ograniczać.
    Kiedy planujesz znów odwiedzić Polskę? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. kochana, mogłabyś otworzyć minikiosk z tymi polskimi dobrociami:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W zyciu, to moje skarby, nie na sprzedaz:)

      Usuń
  9. O nieeee, ram-bam-butan z Tutti Frutti :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Niech Ci się dobrze używa :))) A co dla mnie kupiłaś? hehe

    OdpowiedzUsuń
  11. Maseczki z Ziaji są cudowne :) A ten podkład z Rimmela też sobie niedawno kupiłam, ciekawe jak będzie się spisywał :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wolalabym kosmetyki przywiezione z cypru

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Lemessoss , Blogger