Zestaw idealny

Dziś pozostanę przy klimacie imprezowym i pokaże Wam moje super bling elgancja francja buty i kopertówkę :)


W poprzednim poście pisałam, że na Christmas party założę popielato-czarne szpilki, ale przypomniałam sobie o tej parze i idealnie mi przypasowała. W ogóle zapomniałam o tych butach, kupiłam je na wyprzedażach kilka miesięcy temu za całe 15 euro i tak leżakowały czekając na odpowiednią okazję. Mimo, że są bardzo wysokie, to da się w nich przeżyć, chodzic i tańczyć przez kilka godzin. Urzekły mnie tym zdobieniem z kryształków, prezentują się mega elegancko ale też ciekawie. Pochodzą ze sklepu Shoebox, który ma w asortymencie bardzo fajne modele, zawsze podąża za trendami a ceny są niskie.

Kopertówka kupiona w zeszłym roku, nic awangardowego, ale jest poręczna i mieści całkiem sporo.
Według mnie razem z butam tworzą idealny zestaw, który uzupełni każdą sukienkę, nada kreacji szyku i elegancji oraz nadaje się na każdą okazję. Wiem, że dla niektórych może być to nudne zestawienie, ale ja wole postawić na klasykę.


Przed nami Święta, Sylwester i karnawał i ja już wiem, że ten zestaw będzi mi często towarzyszył:)


16 komentarzy:

  1. Zestaw wystrzałowy! Szczególnie buty. Ja w ogóle kocham się w świecidełkach, takie dodatki na butach idealnie do mnie pasują:D

    OdpowiedzUsuń
  2. I moja ulubiona pościel! :) <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny komplecik :) Też lubię klasyczną czerń w połączeniu ze świecidełkami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja kupiłam jedne uty dwa dni przed przyjazdem do pl za 5euro (!) i jeszcze ani razu ich nie zalozylam,bo zimno przeciez ;( a to buty letnie raczej grrrr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 5 euro to dopiero okazja! Wiosna niedlugo;)

      Usuń
  5. Świetne buty. Kopertówek nie lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Heyyy sexy lady... gangam style spiewam dla Ciebie, w razie jakbys nie wiedziala o co mi chodzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe no proste, ze wiem, co wiecej taniec jeźdźcy tez mam w tych szpilkach opanowany;)

      Usuń
  7. Bardzo fajne szpileczki moja droga, jednak kurczę jakoś nigdy nie przypadły mi do gustu takie kopertówki, jakoś ten kształt do mnie nie przemawia, poza tym - nie umiem się spakować w coś, co nie ma min. formatu a4:D na każdym weselu mam największą torbę - po prostu aj kent;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aj anderstedn, niektórzy tak maja ze bez przynajmniej połowy swojego dobytku się nie ruszają ;)

      Usuń

Copyright © 2014 Lemessoss , Blogger