Yves Rocher - bubel 2 w 1

Dziś ma dla Was notkę ostrzegajacą. Kosmetyk, przed kupnem którego chcę Was przestrzec to Mleczko + Tonik 2w1 z serii Sebo Specific firmy Yves Rocher.

Sama tego produktu nie kupiła, raczej sie wystrzegam wszystkich 2 w 1 czy 10 w 1 itd. Niemniej jednak, skoro już wszeszłam w posiadanie tego kosmetyku do demakijażu, to postanowiłam go wypróbować. Jednym słowem PORAŻKA! Po przetarciu buzi wacikiem nasączonym tym specyfikiem jedno wielkie pieczenie... ałaaaa... użyłam raz, drugi, trzeci, zawsze to samo. Nie dałam rady kontynuować, ponieważ nie jestem masochistką. Odstawiłam go na dno szuflady, kosmetyk się przeterminował, a wczoraj wylądował w koszu.

Uwieczniłam go na zdjęciach przed ostatecznym pożegnaniem:

Jak widać pozbyłam sie prawie pełnego produktu. Nie znoszę marnotrastwa, no ale nie dało się go zużyć:/


Prawdopodobnie podrażniał mnie alkohol występujący na drugim miejscu w składzie:
Aqua, Alcohol Denat, Butylene Glycol, Propylene Glycol, Hexyl Laurate, Oleth-20, Cocamidopropyl Hydroxysultaine, Salicylic Acid, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Aminomethyl Propanol, PEG-30 Glyceryl Laurate, Parfum, Allantoin, Limonen, Tetrasodium EDTA,  Linalool, Scutellaria Baicalensis Extract, Camellia Sinensis Extract, CI 42090, CI 19140.


Gwoli informacji na stronie Yves Rocher mleczko można kupić za 29 zł, pojemność 150 ml. Ale nie kupujcie!;)

9 komentarzy:

  1. bubel 2 w 1, czyli dwa bubule w jednym kosmetyku!

    no nie, na pewno nie kupie ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam delikatny żel peelingujący z tej serii - również tragedia ;) z produktów do twarzy YR toleruję jedynie peeling morelowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja Mama jest fanka tej firmy i wiele kosmetykow jej odpowiada, ja w sumie nie mialam okazji zbyt wielu wyprobowac. Ale uwielbialam peeling morelowy z St. Ives i juz go nie ma, wiec dzieki za cynk rozgladne sie w YR:)

      Usuń
  3. Ałć!!! Dobrze wiedzieć! Mam parę ulubieńców w YR ale tego okropieństwa nie używałam, na szczęście:)
    buźka

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie kupię :) Jakoś żadne kosmetyki z YR do buzi mnie nie zachęcają na szczęście...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No u mnie tradycyjnie ich nie ma, za to czasem w Pl cos przetestuje.

      Usuń
  5. ten zielony żel miałam i bardzo go sobie chwaliłam :)
    a teraz napotkałam na fajna promocje i w tym tyg dostałam paczuszke a w niej moja ukochana Evidence :)

    Pozdrawiam

    Agga

    OdpowiedzUsuń
  6. Obiecuję, że nie kupię! :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Lemessoss , Blogger