Spóźniony post o prezentach

Chyba jestem ostatnią osobą pokazującą gwiazdkowe prezenty, ale nawet nie miałam kiedy sklecić posta. Pierwszy tydzień urlopu w Krakowie minął tak szybko... Niestety od wczoraj jestem uziemiona z gorączką w domu i robię wszystko, żeby się wykurować na jutrzejszą noc;)

Prezenty, które znalazłam pod choinką nie są jakieś mega efektowne, ale wszystkie są bardzo przydatne. No i może zainspirują kogoś na jakieś inne okazje.

Zestaw mleczko do ciała plus krem do twarzy z Soraya

Kolczyki hand made od przyjaciółki

Zestaw ceramicznych noży - wesołe kolory umilą krojenie i siekanie ;)

Pendrive bling bling, uwielbiam takie błyszczące gadżety

A najważniejszy prezent czeka na mnie w Limassol i już nie mogę się doczekać, żeby Wam go pokzać :D

Do 00.00 trwa konkurs, więc jeśli macie ochotę wziąć udział to KLIKAJCIE

18 komentarzy:

  1. zestaw nozy ladny i przydatny :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie noże na nasze nowe mieszkanko by się przydały :)
    Ty już na Cyprze? Ja też z gorączką, i bąbel również chory :* Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, jeszcze tydzień jestem w PL. Strasznie mnie wkurzyla ta choroba... Trzymajcie się!

      Usuń
  3. super ten zestaw noży :) do mojej kuchni pasowałyby same zielone ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Od dawna mi się mażą takie kolorowe noże. Zazdroszczę!
    A co do świecidełek, to też jestem jak sroka. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. noże super ciekawe jak się spiszą

    OdpowiedzUsuń
  6. ooo :D takie noże widzę w mojej kuchni :D

    OdpowiedzUsuń
  7. to czekam na prezentacje tego najwazniejszego prezentu!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Noze... Zobaczysz ze to wlasnie z nich bedziesz najbardziej zadowolona! Ja przed swietami kupilam sobie zestaw takich kolorowych siekaczy i uwazam ze byl to jeden z lepszych zakupow tego roku. Robota poszla o polowe szybciej niz mialabym to zrobic swoimi starymi. A co do najwiekszego prezentu... Chyba wiem co to bedzie... Zobaczymy czy jestem az tak uwaznym czytelnikiem Twojego bloga jak mi sie wydaje. Czekam na post. Aha! Ucaluj ode mnie Polska Ziemie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ziemia ojczysta ucałowana, aż mi piach wszedł między zęby ;)
      Myślę, że ten NAJ prezent będzie wielkim zaskoczeniem, ale zobaczymy, może masz 6 zmysł :D

      Usuń
  9. Fajny ten pendrive i noże :D Bardzo...hm... oryginalne :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Kuruj się! Mnie też zbierało zbierało ale mamuśka zmusiła do czosnku, miodu i innych cudów i się trzymam. Za 2 dni wracam i już mi tak odrobinę smutno..

    OdpowiedzUsuń
  11. Prezencioszki całkiem w moim guście, te noże baaaaaardzo mi się podobają, i kolczyki super, nie wspomnę już o wyczesanym penie;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Lemessoss , Blogger