Rozwiązanie konkursu :)

Właśnie schną mi paznokcie pomalowane srebrnym brokatem i na szybkości obwieszczam zwyciężczynie konkursu, w którym do wygrania były kosmetyki z wyspy Afrodyty. Wszystkim dziękuję za udział, dzięki Wam moja lista zakupów z PL powiększyła się do takich rozmiarów, że chyba będę musiała dokupić dodatkowy bagaż;)

Tadadam gratulacje dla:

Kochana proszę o maila z adresem na domiss@op.pl, żebym mogła przesłać paczuszkę jak najszybciej:)

Przy okazji życzę wszystkim super Sylwastra jakkolwiek go spędzacie

Ja będę witać Nowy Rok na domówce, w gronie moich przyjaciółek z podstawówki. Znamy się już 20 lat! A im jesteśmy starsze, tym durniejsze ;) 
Do przeczytania w 2013 xxx

11 komentarzy:

  1. Gratuluję!

    Widzę, ze nawet się załapałam na wyświetlenie na maszynie.

    U mnie za 23 minuty powinni zapukać goście, a ja dosłownie przed chwilą skończyłam malować paznokcie. Brokat, podobnie jak u Ciebie, ale u mnie złoty.:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje dla Confessions!

    Lemesos, udanej zabawy i szczęścia w Nowym Roku :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam nadzieję że Korres będzie mój, jesteś beee ;p
    Całusy ode mnie i Dawidka, ale takie virtualne bo zarażamy :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczęśliwego Nowego Roku :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje i szczęśliwego Nowego Roku :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzieki dziewczyny i dla Was spełnienia marzeń w 2013:*

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje i wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje dla zwyciężczyni, a dla Ciebie Piękna spełnienia wszystkich marzeń, w Nowym, 2013 Roku:))

    OdpowiedzUsuń
  9. BARDZO ALE TO BARDZO DZIĘKUJĘ I NIE UKRYWAM, ŻE JESTEM MEGA SZCZĘŚLIWA! NIE WIERZĘ WŁASNYM OCZOM:)
    NOWY ROK ZACZYNA SIĘ CUDOWNIE I TOBIE KOCHANA ŻYCZĘ WSZYSTKIEGO CO NAJLEPSZE W NOWYM ROKU.
    buźka!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Lemessoss , Blogger