Czy wiecie, że.... Bourjois

Czy wiecie, że....


• Jedną z moich ulubionek marek kosmetycznych jest Bourjois? :)

• Bourjois jest francuską marką powstała w Paryżu

• Pierwszy kosmetyk powstał w 1863 roku, jego twórcą był Monsieur Alexandre Napoleon Bourjois, który stworzył nowa formułę róży do policzków


• Prototypy róży Joues Pastel trafiły najpier do aktorek teatralnych, które w krótkim czasie rozpowszechniły się wśród paryżanek


• Odkąd Monsieur Bourjois stworzył pierwszy róż, misją marki jest innowacyjność i stawianie na kolor!



A to moje ostatnie zakupy z Bourjois:




 

Healthy Mix Foundation to moje KWC, natomiast tą podwójną maskarę kupiłam po raz pierwszy, ponieważ lubię testować nowinki.

 
A Wy co polecacie z Bourjois???

24 komentarze:

  1. Również lubię tę markę :) Oczywiście najabrdziej polecam róże. Lubię również cienie do powiek, miętowy błyszczyk i czekoladkę rozświetlającą (to ta biała). Tusze również mi podchodzą, choć jakiegoś takiego faworyta to nie mam. Miałam korektor z tej serii co Ty podkład- także był fajny. No kurczę jakoś tak zawsze byłam zadowolona z tych kosmetyków i nie trafiłam na żadnego bubelka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze ani blyszczykow ani szminek nie probowalam, ale zamierzam:)Natomaist trafilam na jednego jedynego bubla, ktorym byl podklad Bio Detox, ale to jeden jedyny z calej gamy przetestowanych roznych kosmetykow.

      Usuń
  2. Wow i miał na imię Napoleon:) to już wiem jakie imię musi być przeze mnie chwalone! Kocham ich róż! Nie ma lepszego wśród wszystkich kosmetycznych marek! A kto twierdzi inaczej jest w błędzie!:) Róż Bourjois to numer 1!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, pierwszy roz Bourjois dostalam w prezencie od przyjaciolki, jeszcze w liceum:)
      Napoleony to fajne chlopaki ;)

      Usuń
    2. hehe masz rację z tymi Napoleonami!

      Usuń
  3. Mnie jakoś do nich nie ciągnie. Mam pomadkę, która jest dobra.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam dostepu do wielu innych fajnych marek wiec ta stala sie jedna z moich ulubionych.

      Usuń
  4. Miałam kiedyś tusz z Bourjois i jakoś mi nie podszedł i od tamtej pory niezbyt ciągnie mnie w stronę kosmetyków tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe ktory? Ja testowalam wiekszosc ich maskar i bylam zadowolona:)

      Usuń
  5. Ja mam sentyment do Bourjois:) kosmetyki tej firmy były takimi moimi pierwszymi, prawdziwymi malowidłami- piszę oczywiście o kultowym różu i tuszu do rzęs Volume Glamour- ojej kiedy to było :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak wiesz lubię ich maskarę Volume Glamour :) a tak jakoś nigdy na nic innego się nie skusiłam jeszcze. Moja koleżanka ma ten brązer -czekoladkę i też jest bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, wiem:D jakoś do bronzerow mnie nie ciągnie ....

      Usuń
  7. Ja z Bourjois lubię cienie i żele pod prysznic :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiedziałam, ze maja zele pod prysznic!

      Usuń
    2. Żele pod prysznic, dezodoranty, czego dusza zapragnie ;)

      Usuń
  8. Też lubiłam tę firmę, zanim się przerzuciłam na minerały.

    OdpowiedzUsuń
  9. To i moja ulubiona marka. Ja stosuję z niej głównie cienie do powiek i są świetne. Bardzo dobra jakość.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, cienie sa super, tylko troche za duze :D przynajmnie ja nie jestem w stanie ich zuzyc!

      Usuń
  10. Ja tez bardzo lubie Bourjois, ale niestety kosmicznie drogi jest u mnie. Przejrzalam polskie allegro i znalazlam tam kilka rzeczy ktore chcialabym miec w swoim posiadaniu i moze zamowie... kiedys jak bede w Pl. Czy widzialas moj wpis o Bourjois i Chanel? http://krotkie-westchnienia.blogspot.ca/2012/09/bourjois-chanel.html - nie spamuje, tak tylko... w razie czego :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja jakos tak na bakier z ta firma. Nie wiem czemu, mialam podklad, fajny byl.
    Ale serca nie porwal!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bourjois to również jedna z moich ulubionych marek. Nigdy nie zawiodłam się na kredkach do oczu, cieniach i lakierach, które z ręką na sercu polecam. :-)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Lemessoss , Blogger