Zakupy z TRCP - part 3.

Jak cudownie obudzić sie w sobotę w południe, zjeść śniadanie na obiad i nie musieć się nigdzie śpieszyć, niczym stresować :)

Dziś mam dla Was ostatni post dotyczący wypadu na stronę turecką (uff wreszcie ;)), a dokładnie co upolowałam w tureckim supermarkecie :D

W sklepie zatrzymaliśmy się po to, żeby zakupić kilka zgrzewek piwa Efes, no ale kiedy moim oczom ukazało się stoisko Golden Rose nie było innego wyjścia... spędziłam tam dobre 15 minut przebierając w lakierach do paznokci i ostatecznie kupiłam 2 z serii Paris. Czytałam o nich wcześniej na blogach, a że u mnie na Cyprze nie są dostępne, to szykowałam się na zakup w ojczyźnie, a tu taka miła niespodzianka po stronie tureckiej mnie spotkała:) Lakiery niestety nie mają numerków, ale kolory są przepiękne i jakże na czasie - głęboki bordo i fioletowo-szarawy. Kosztowały po 1,50 euro. Cudne!

Kupiłam również oliwkowy krem uniwersalny tureckiej firmy Arko Nem, w mini pojemności, który mam zamiar nosić w torebce i używać jako krem do rąk.

Macie jakieś lakiery z Golden Rose?

16 komentarzy:

  1. ładne kolorki :) ja mam kilka lakierów z GR i jestem nawet zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jakie masz kolory? tez Paris czy inne?

      Usuń
  2. GR w calej Tucji sa bardzo popularne. Niemal w kazdym sklepiku z kosmetykami jest kosz z lakieram GR :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. ten fioletowo szary może fajnie na pazurach wyglądać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomalowalam nim dzis paznokcie, niestety straszna ma konsystencje:/

      Usuń
  4. Ja mam czerwony, ale numerka nie pamiętam :) Całkiem fajne są. Bardzo ładne kolory wybrałaś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wlasnie jestem po pierwszym malowaniu i jakies tekie wodniste, no ale zonaczymy jak sie drugi sprawdzi.

      Usuń
  5. ten kremik wydaje się być fajny...ale i tak u nas nie będzie dostępny...a lakiery piękne!
    buźka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kremu jeszcze nie otwieralam, moge zdradzic ze za niedlugo druga sztuka bedzie do zdobycia :D

      Usuń
  6. Fajny ten fiolet :) Ja mam jeden lakier z tej serii i sprawdza się całkiem dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam kilka lakierów GR, ale nie wzbudziły we mnie jakiegoś większego entuzjazmu. wybrałaś śliczne kolorki ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Cześć :) Jakiś czas temu wspominałam u siebie na blogu o akcji Szlachetna Paczka.. Teraz juz mamy wybraną rodzine, któej dokładnie możemy pomóc! Wszystkie szczegóły i informacje oraz lista najpotrzebniejszych rzeczy znajduję się u mnie w najnowszej notce ;) http://making-myself-beauty.blogspot.com/2012/11/b-jak-bloger-i-bohater-wybralismy.html
    Zapraszam do przyłączenia się, a także o podzielenie się akcją u siebie na blogu, aby jak najwięcej osób mogło się o niej dowiedzieć i pomóć! ;))
    Bardzo przepraszam za spam.. ale po prostu bardzo mi zależy na tym aby rodzina otrzymała pomoc ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Lemessoss , Blogger