Pożegnanie z zapachami

Skończyłam 2 flaszki:



She Wood Perfume by Dsquared2


Niesamowite perfumy, idealne na sezon jesienno-ziomowy. Są ciepłe i otulające a jednocześnie bardzo intrygujące. Nie jest to dziewczęcy zapach , nadaje sie raczej dla chlopczycy ;) Ma w sobie nuty cytryny, jaśminu, fiołka a także cięższe piżma i cedru. Używałam tych perfum w zeszłyą zimę i ostatnio wykończyłam buteleczkę i chcę kolejną! Zawsze dostawałam dużo komplementów nosząc ten zapach :D Nie wiem ile te perfumy kosztowały, bo był to prezent, ale sprawdziłam na allegro i za 30ml trzeba zapłacić około 120zł. Polecam!

Love in Paris by Nina Ricci

To drugi zapach, który skończył mi się kilka tygodni temu. Tych perfum używałam wiosną i latem, są one raczej świeże i romantyczne... wyobraźcie sobie wiosenny spacer z ukochanym uliczkami Paryża – tak właśnie pachną te perfumy. W nucie serca piwonia i róża, wyczuwalny jaśmin, bergamotka i morela. To także jest ciekawy i niespotykany zapach i chętnie bym do niego kiedyś wróciła. Również otrzymałam je w prezencie, natomiast wypatrzyłam cenę 38euro za 30ml na strawberry.net.

Oba zapachy miały swoją premierę kilka lat temu, ale szczerze mówiąc jeśli chodzi o perfumy to nie śledzę obsesyjnie nowości i nie napalam się na najnowsze pojawiajace sie na rynku pachnidła.


Jakich perfum używacie obecnie?

13 komentarzy:

  1. ja nie umiem wykańczać perfum:/ jakoś mi szkoda jak lubię jakiś zapach.. oszczędzam i oszczędzam aż potem mi się nudzi i daję komuś;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam ten sam problem, idę, wącham i zakochuję się w jakimś zapachu ale wykończenie go trwa wieki ...

      Usuń
    2. Ja takiego problemu nie mam, perfumy ida u mnie jak woda:)

      Usuń
  2. Jak ja kocham perfumy :D Mogłabym ich mieć milion pięćset sto dziewięćset :D
    Tylko z funduszami gorzej. Kiedy do Polski lecisz? I starał się Twój mąż o wizę? :**
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Perfum nigdy dosyc, uwielbiam je dostawac w prezencie ;)
      Napisalam Ci maila:)

      Usuń
  3. ja mam aktualnie aqua di gioia, glamour moschino i dkny fresh blossom :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam zapachy Niny Ricci! Mój ulubiony to Nina Ricci NINA w buteleczce w kształcie czerwonego jabłuszka! Są zabójcze!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, tez mi sie podobaja, Nina Ricci ma cuuuudne perfumy :D

      Usuń
  5. Bardzo przydatny wpis... W liście do Mikołaja zapragnęłam perfum z prawdziwego zdarzenia, albo J'adore albo Hypnotic Posion Diora - dość ciężkie zapachy, ale to taka klasyka:) mam nadzieję, że marzenia się ziszczą:P nie mniej, chętnie obwącham sprawę "She Wood Perfume by Dsquared2" skoro polecasz na obecną porę roku;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jakos nie gustuje w zapachach Diora, z klasykow wole Chanel:)

      Usuń
  6. wow, ja jeszcze nigdy niczego nie wykończyłam :D najbliżej jestem z flakonem Ametystu, ale to nadal długa droga. A obecnie używam Molvizara i kilkunastu innych na różne okazje (głównie 10-20ml odlewki).



    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Lemessoss , Blogger