O kupowaniu akcesoriów z chińskich sklepów online

W zeszłym tygodniu wreszcie dotarła do mnie paczka ze sklepu FavorDeal (klik). Skuszona atrakcyjnymi cenami a także darmową przesyłką zamówiłam kilka pierdółek z tego sklepu online, zapłaciłam przez PayPal i czekałam.... czekałam półtora miesiąca!!! W tak zwanym międzyczasie wymieniłam kilka maili z obsługą klienta owego sklepu, gdzie tłumaczono mi opóźnienie chińskimi public holiday.

Kiedy wreszcie odebrałam paczuszkę, nie mogłam ukryć rozczarowania, ponieważ bransoletka z sową, na której najbardziej mi zależało okazała sie nie być wykonana zbyt dobrze a dodatkow kolor  na zdobieniach nie jest starym złotem jak na zdjęciach ze stronki FavourDeal, tylko jest żółty...


Gumka do włosów z kokardką jest słodka, ale liczyłam na to, że nie będzie taka miniaturowa.

zdjecie pochodzi ze strony sklepu favordeal.com
zdjecie pochodzi ze strony sklepu favordeal.com














No cóż, z tego chińskiego sklepu juz nic nie zamówię. Może Wy znacie jakieś podobne stronki, gdzie można kupić tanie akcesoria, skąd przesyłka dochodzi szybciej, a produkty na żywo nie odbiegają wyglądem od zdjęć prezentowanych na stronie internetowej????

18 komentarzy:

  1. tez kiedys ogladalam na podobnych stronach, ceny rewelacyjne. Na szczescie skutecznie moj zapal ostudzilo clo, ktore bym musiala zaplacic. Chociaz nie powiem, dalej mnie korci ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas problemu z cłem nie ma, dopóki to nie przesyłka z USA...

      Usuń
  2. Ojany ta sowa ze zdjęcia nijak się ma do tej kupionej. Oszuści wredni!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wlaśnie, dlatego ostrzegam innych!

      Usuń
  3. ja zamówiłam kiedys torbe tu: wholesale-dress.net koszt przesyłki był taki sam jak torby, ale zaryzykowałam.. poczekałam miesiąc, dwa, tłumaczyli sie,ze maja jakies problemy. powiedziałam,ze chce zwrotu pieniedzy. oddali po kilkuuu wiadomosciach, ale juz bez kosztow przesylki.. :/ nigdy wiecej !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobrze, ze o tym napisalas, trzeba sie wystrzegac złodzieji!

      Usuń
  4. o kurcze, sowa rzeczywiście kiepsko sie prezentuje w realu :( zapomnieli ją potraktować czarną farbą ;) ja nie jestem przekonana do takich chińskich sklepików, z jakością to u nich marnie... nigdy nic nie zamówiłam i pewnie tego nie zrobię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liczylam sie z tym, ze za taka mala kase to beda jakies cuda, no i teraz mam nauczke zeby juz wiecej nie kupowac:)

      Usuń
  5. Bransoletka z sową strasznie się różnie, oj ale byłabym zła gdyby mnie to spotkało...ale niestety wiele sklepów daje piękne zdjęcia, które nic z rzeczywistością nie mają wspólnego. Szkoda
    buźka

    OdpowiedzUsuń
  6. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Straszna różnica, pewnie nie da się jej odesłać, bo pewnie więcej zapłacisz za wysyłkę do chin niż to jest warte...

    OdpowiedzUsuń
  8. Sowa fajna, ale na oryginalnym zdjęciu :/ ja ze swojej strony mogę Ci polecić pasart.pl wiele fajnych rzeczy za stosunkowo niską cenę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie lubię oszustów:( kłamstwo ma krótkie nogi - sklepik już wpisuję na czarną listę i sama chętnie się dowiem (więc daj znaka jak znajdziesz) o sklepie z pierdółkami (które także kocham:P) biżuteryjnymi;)

    Czizas - w ogóle wychodzi na to, że ja wszystko kocham i uwielbiam - kosmetyki, świeczki, ozdóbki - taki ze mnie kochaś :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha nie przejmuj sie, ja tez tak mam, ze wszystko uwielbiam:p
      Kurcze mam problem z ta sowa, szkoda mi jej nie nosic, moz ja przetre papierem sciernym to nabierze charakteru?!:D

      Usuń

Copyright © 2014 Lemessoss , Blogger