Kobiece walizki

Jestem coraz bardziej podekscytowana, trudno mi się skupić, myślami jestem już w samolocie... Już nie mogę się doczekać urlopu i przylotu na święta do Polski :)

Od lat podrużuje z tą samą wysłużoną torbą, która jest bardzo pojemna, ale lata świetności ma dawno za sobą, dlatego też planuję zakup nowej walizy. Poniżej kilka pięknych sztuk bagażu:

LV/LAVIN/LV/ROXY/NN/SAMSONITE/SAMSONITE
Marzy mi się set luksusowych toreb podróżnych od LV, no ale na razie skupię się na poszukiwaniu czegoś w bardziej przystępnych cenach...

Wolicie miękkie czy twarde walizki? Kolorowe czy stonowane? A może w ogóle nie zwracacie na to uwagi?;)

11 komentarzy:

  1. Ja mam czarną, miękką. Ale się zepsuło kółko i muszę ją wymienić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedys moj maz kupil dwie piekne walizy na jakiejs mega przecenie. Markowe, mocne, ladnie wykonczone, z kieszonkami, przegrodkami, i... przy tym cholernie ciezkie. W przypadku kiedy mam sie przetransportowac z kontynentu na kontynent i od czasow kiedy dozwolone jest jedyne 23 kg oraz bagaz podreczny, a za kazdy dodatkowy bagaz w granicy do 23kg trzeba zaplacic $60 a potem za kazdy kolejny kilogram $5, stawiam na torbe, tudziez walizke nie wazaca prawie nic. W przypadku kiedy do Pl latam bardzo rzadko, a jesli juz, to na dlugo, potrzebuje miec baaaaardzo pojemne torby bo duzo rzeczy wywoze, a potem duzo przywoze. I co z tego, ze mam piekna walizke z metka jak wazy 5kg kiedy jest pusta, a druga mniejsza kolejne 3kg?! Takie walizki nadaja sie tylko na wakacje w cieplym kraju dakad zabiera sie tylko stroj kapielowy i klapki. Ostanio moj maz odbierajac mnie na lotnisku zdejmujac moj bagaz z transportera zapytal: "Skad wzielas TAKA torbe? " Hihihi. Kupilam w Tesco za 40zl. Wygladem nie odbiegala wiele od torby przemytnika zza wschodniej granicy, ale... przetrwala podroz w nienaruszonym stanie i zmiescila co trzeba. Do LV jej bardzo daleko, ale... najwazniejsze, ze sie sprawdzila!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana zgadzam sie w 100%, ze przy wyborze walizki na loty do PL powinno sie zwracac uwage glownie na jej lekkosc i pojemnosc. Moja stara torba jest miekka takze pieknie wszystko da sie poupychac, niestety ma kolka na szynie, ktora sporo wazy. Teraz szukam czegos lekkiego, pakownego a jak bedzie ladne zarazem to bedzie gites:)

      Usuń
  3. Jeśli chodzi o duże walizki, to ja preferuję twarde, z zamknięciem na kod. Koniecznie musi mieć 4 kółka! A mała walizka musi być lekka i urocza. Ja mam różową w kwiatki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie mialam twardej walizki i boje sie, ze nie bedzie tak pakowna jak miekkie...
      Rozowa w kwiatki sooo cute;)

      Usuń
    2. Ja w moja bez problemu spakowałam się na 8 miesięcy za oceanem (choć nie ukrywam, że pomogłam sobie torbami próżniowymi). No i przy twardej torbie masz pewność, że Ci nikt nic nie podrzuci w jakimś dziwnym kraju;)

      Usuń
    3. Po az tak bardzo dziwnych krajach sie nie szwedam ;) niemniej jednak musze obadac te sztywne opcje:)

      Usuń
  4. moja walizka potrzebuje zastępcy, bo rozpada się już bardzo :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam miękką taką w beżach i na kółeczkach, całkiem ok, wygodna. A jaką wolę to zależy od wyjazdu, jak na krócej to dużą sportową torbę na ramię :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Lemessoss , Blogger