Torebki od Charles & Keith

Jakiś czas temu napisałam posta o moim ulubionym sklepie z akcesoriami, czyli o Charles & Keith i od tamego czasu planowałam pokazać moje torebki z niego pochodzące. Muszę szczerze przyznać, że zrobienie zdjęć torebkom doprowadzało mnie do szewskiej pasji :D miałam kilka podejść i wreszcie udało mi się zrobić kilka ujęć, na których te torebki jako tako się prezentują....

 Oto bohaterki dzisiejszego posta:


1. Brązowa torebka z plecionym uchwytem, z okuciami w kolorze złota. Ma kształt trapezu, mimo, że jest raczej średniej wielkości, to jest bardzo pojemna. Klapa zamyka sie na magnes. Pochodzi z zeszłorocznych wyprzedarzy, jak najbardziej pasuje do obecnej pory roku.

2. Granatowy dół i kremowa góra oraz srebrne wykończenia tworzą oryginalną całość. Ta torebka to miłość od pierwszego wejrzenia ;) Jest dwuczęściowa, dolna komora jest rozsówana podwójnym zamkiem. Nie da się ukryć, że to dosyć niespotykane rozwiązanie, ale świetnie się sprawdza - noszę w niej często lunch do pracy. W górnej części mieszczą się wszelkie niezbędne gadżety jak portfel, klucze, kosmetyczka... Ta torebka pochodzi z najnowszej kolekcji, jest idealna i do jeansów i do bardziej eleganckich stylizacji.

Obie wykonane są z ekoskóry, ale detale, obszycia, podszewki, wszystko jest dopracowane i dlatego prezentują się bardzo solidnie.  Posiadam  również torebk z H&M, Stradivariusa, czy innych sieciówek, ale nawet nie ma porównania jeśli chodzi o jakość!

Nadal marzy mi się oryginalna torebka od Mulberry, no ale jak na razie jestem w pełni usatysfakcjonowana moimi torebkami od Charles & Keith. Już czekam na kolejne wyprzedarze, żeby kupić sobie następną do kolekcji :) Swoją drogą ciekawe, czy ich sklepy pojawią się kiedyś w Polsce...

8 komentarzy:

  1. ja jestem dziwną kobietą, nie lubię torebek, denerwują mnie :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha serio? chyba nie nosisz swoich szpargalow w siatce?;)

      Usuń
  2. Obie torebusie bardzo ładne. Ja też mam kilka ale często jak wejdzie mi w ręce jedna to długo noszę tylko ją.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez mam podobnie- jak kupie nowa torebke to nosze ja non stop.

      Usuń
  3. Oooo jakie fajowskie, brałabym wszystkie:))

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Lemessoss , Blogger