Małe zakupy

Kilka kosmetyków zakupionych w przeciągu kilku ostatnich dni:


z apteki

 

Krem Avene Cleanance K, ponieważ coś złego dzieje się z moją cerą.... jest to mój niezastapiony specjalista ( już chyba 4 tubka) poprawiający stan skóry, niestety mogę go używać tylko od października do marca, (mimo że stosuję tylko na noc), ponieważ ma w sobie kwasy, które nie lubią się z mocnym słońcem. 

Pomadka ochronna Uriage to taki zakup przy okazji, leżały przy kasie a akurat miałam suche usta więc sięgnęłam bez większego namysłu:) bez zapachu, bez smaku, dobrze nawilża, jest OK!


z E&S

Spray termoochronny do włosów Gliss, kupiłam z ciekawość , wcześniej używałam różowego z Loreala. Lato sie skończyło, więc muszę podsuszyć włosy po ich umyciu,jak również przyznam się bez bicia znów mam ochote na wyprostowane włosy.... od maja nie używałam prostownicy w ogóle, ale teraz warunki, przede wszystkim pogodowe są bardziej sprzyjające i od czasu do czasu mogę sobie zafundować prostowanie, więc bez spreyu ochronnego ani rusz!


z promocji Carrefoura


To moje absolutne niezbędniki, zawsze staram się je upolować na promocjach.
Antyperspiranty Rexony i płyny do płukania ust Listerine to niezawodne kosmetyli, których po prostu nigdy nie może u mnie zabraknąć.


13 komentarzy:

  1. Ten krem z Avene mnie bardzo zaciekawił :) Napiszesz o nim coś więcej? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myslalam nad napisanim osobnej notki na jego temat, bo to na prawde swietny krem, takze niebawem powinna sie pojawic:)

      Usuń
    2. To ja z wielką chęcią poczytam o tym kremie z Avene :)
      Jak tam pogoda na Cyprze? Bileciki do Polski kupione?
      Odpisałam Ci pod moim postem - także :)

      Usuń
    3. Przycięłam w innym programie :D
      Mam nadzieję że troszkę Ci udogodniłam życie hyhy :D

      Usuń
    4. Teraz Twoj nagłówek prezentuje się elegancko:)
      Pogoda na Cyprze słoneczna, ale ja już nie moge się doczekać grudnia i zimowych wakacji w PL:)

      Usuń
  2. No to i ja kochana się dołączę,że chętnie poczytam o tym kremie z Avene:) I napisz coś też o tym spray'u do włosów.Ja też teraz mam czasami ochotę wyprostowac moje włosiska:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oki, napisze o kremie w przyszlym tyg:) a o spreyu naj pouzywam , bo to swiezak jeszcze nie psikany;)
      A Ty Klaudia cos sie ostatnio obijsza z blogowaniem?!:P

      Usuń
    2. Dzisiaj dodam posta:)Tylko muszę zdjęcia porobic:):P :*

      Usuń
  3. właśnie szukam jakiegoś kremu z kwasami, miałam kiedys triacneal, ale nie bardzo mi pasował. Napisz coś więcej o tym kremie Avene :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Triacnaela nigdy nie mialam, bo wydawal mi sie za mocny, napisze o Cleanance K w przyszlym tygodniu:)

      Usuń

Copyright © 2014 Lemessoss , Blogger