Dobre i tanie - krem do rąk

Jak widać na niżej załączonym obrazku, skończył mi się mój ukochany krem do rąk z L'occitane. Używałam go głównie na noc, uwielbiałam jego zapach i działanie. Zdecydowanie sięgnę po następną srebrną tubkę, ale nie widziałam nigdzie w moim mieście produktów L'occitane (wiem za to, że są w Nikozji), a potrzebowałam koniecznie jakiegoś zastępcy.... 

Podczas zeszłotygodniowych zakupach w Lidlu pomyślałam a co mi tam, to TYLKO krem do rąk i postanowiłam wypróbować produkt marki Cien. Nie jestem jakąś Cieniomaniaczką, ale jak do tej pory zmywacz z Lidla sprawdza się idealnie, często używam również ichniejszych płynów do kąpieli, a teraz jeszcze krem do rak, który za całe 1,69 euro sprawdza się na prawdę spoko:)

Zalety: 
  • ma w sobie olejek migdałowy i masło SHEA
  • pięknie pachnie 
  • szybko się wchłania
  •  tani
  • nawilża
  • wygodna, miękka tubka
Wady:
  • pozostawia poślizg na dłoniach
  • skład pełen parabenów

Jak tylko będę mieć możliwość to zakupię krem do rąk z L'occitane i polecam je wszystkim, którzy jeszcze nie próbowali. Ale na chwilę obecną jestem załkiem zadowolona z używania jego "ubogiego krewnego".

P.S. Zapraszam wszystkich na konkursy u Leny: 
http://pokrewneswiaty.blogspot.com/2012/10/informacja-odnosnie-konkursu-mini.html

11 komentarzy:

  1. Nigdy nie używałam kremów z Cien - odstraszał mnie właśnie skład. Szukam idealnego kremu na zimę i chyba właśnie odwiedzę L'occitane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sklad nieciekawy, l'occitane zdecydowanie ma lepszy:)

      Usuń
  2. Ciekawy :) Ja osobiście rzadko kupuje coś z cienia, jak widać warto dać szansę tej firmie :D Mi poślizg nie przeszkadza bo 90% kremów go pozostawia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto sprobowac, a nuz cos Ci przypasuje:)

      Usuń
  3. Chyba żadnego produktu z tej firmy nie miałam okazji używać...
    A za propozycję nie masz co dziękować ;) Mam nadzieję w takim razie, że zaopatrzysz się w domu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szykuje sie na ogromne zakupy swiateczne:D

      Usuń
  4. Nie miałam go ale z tańszych polecam z Rossmanna Isanę z mocznikiem. Ja teraz używam z Biodermy do suchej atopowej skóry i jestem bardzo zadowolona, również polecam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakbym tylko miala u siebie Rossmana ;)

      Usuń
  5. nigdy go nie miałam :) muszę kiedyś wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ZAPRASZAM NA RODZANIE DO WYGRANIA WYBRANA PARA BUTÓW!
    http://natolatekswiat.blogspot.com/2012/11/konkurs-wygraj-wybrna-pare-butow.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Przecież ten krem jest super! I nie zauważyłam żadnego poślizgu ani nic! Na dodatek zregenerował mi poparzoną skórę domestosem w niecałe 12 godzin!!!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Lemessoss , Blogger