Cztery lakiery - chwalipięctwo :)

Musiałam się pochwalić moją pierwszą wygraną w jakimkolwiek blogowym konkursie! Jeszcze zanim sama zaczęłam pisać bloga, to często brałam udział w różnych rozdaniach i konkursach na blogach i vlogach, ale nigdy szczęście się do mnie nie uśmiechało, aż do czasu ... kiedy Gosia z bloga I have nothing to wear nagrodziła mnie czteroma lakierami z Essence.

Niestety poczta Cypryjska to chyba najgorzej funkcjonująca instytucja w tym kraju, dlatego też przesyłkę odebrałam ze sporym opóźnieniem.

Oto one:
Od lewej:
1. 126 date in moonlight
2. 121 gold fever
3. 113 do you speak love?
4. 118 little miss sunrise

Wszystkie kolory bardzo mi się podobają, chociaż ten ostatni raczej poczeka na sezon letni ( mimo, że u mnie nadal temperatura sięga 30 stopni to mamy w końcu kalendarzową jesień;)) Dodatkowo marka Essence nie jest u nas dostępna, tym bardziej się cieszę, że mogę ją wypróbować.

Lubicie lakiery Essence? A może chcecie żeby któryś bliżej zaprezentować?

21 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Nigdy jeszcze nie mialam tak ciemnego lakieru, zobaczymy jak bedzie sie prezentowal na paznokciach

      Usuń
  2. Co tak ludzi z rana denerwujesz:D:)Żartuję,gratuluję kochana :)Wszystkie są śliczne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No musilam sie pochwalic, no:p Dzieki, tez mi sie podobaja:D

      Usuń
  3. fajne! ja w atenach mialam essence, wiec ich lakierow mam chyba ponad 20cia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wszystkich moich lakierow razem wzietych nie mam 20 :)

      Usuń
  4. Gratuluję wygranej:) Lakiery kolorystycznie przypominają mi właśnie polską jesień, nawet z tym letnim żółtkiem;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem ciekawa jak wyglądają na paznokiach, szczególnie ten złoty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. chętnie zobaczyłabym jak się prezentuje date in moonlight :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten malinowy jest niesamowity! mój typ:), szkoda że nie ma zdjęcia na pazurkach...
    buźka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomalowalam nim paznokcie, i jakos ciemniej wyglada niz w buteleczce ale nadal mi sie podoba:)
      Jak bede miec okazje to porobie fotki i zaprezentuje.

      Usuń
  8. W takim razie wszystkie je zaprezentuje, z czasem ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wygranej :) Kolorki wszystkie ładne ale z date in moonlight nie wiem czy przełamałabym się na taki ciemny kolor na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje:) Tez mam pory co do ciemych kolorow, najwyzej bedzie do zdobien, albo na imprezy;)

      Usuń
  10. some great colours! using essence, too! got the red one ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię markę Essence. I pokaż wszystkie jak się prezentują na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie narzekaj na cypryjska poczte bo nie mialas jeszcze doswiadczenia z kanadyjska :)! A jak zrobisz sobie manicure uzywajac koloru czerwnego i zoltego to jak nic bedzie on jesienny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W zyciu bym nie przypuszczala ze w Kanadzie cos moze funkcjonowac gorzej niz na Cyprze:)

      Usuń
  13. świetne są te lakiery :) ja mam na razie tylko 2 w swojej kolekcji :(

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Lemessoss , Blogger